alles is te lang dan. Maar ach een vriend van me is 1,35 en mijn tante is 1.42. Terwijl een andere tante weer 1.83 is.
Ging iets fout geloof ik daar. Mijn oma was 1.79 mijn opa 1.66 van mijn paps kant. Bij mij moeder was het 1.63 en 1.85.
Ze hebben kennelijk random hun lengte doorgegeven
(maar ik ben dolgelukkig met mijn mannen!). Door een knie operatie draag ik geen hakken meer, maar voor foto's maak ik toch graag een uitzondering. Ik vind het anders persoonlijk geen gezicht en ja, dan vind ik mijn lengte wel weer verschrikkelijk
. 
Ik vind paarden ook echt niet fijn om te rijden of in de omgang, veel te groot
. Ik heb schoenmaat 36. Kleren kopen is soms lastig, vooral iets langs. Een lange jurk of jas wat voor een ander een mooie lengte is, zit bij mij op een rare lengte. Broeken moeten 9 van de 10 keer korter gemaakt worden. Vind het wel leuk om iemand tegen te komen van ongeveer dezelfde lengte. Hoe fijn is het om te praten op ooghoogte.
1.58
Mijn vriend is de grootste met 1m92 en de rest zit rond 1m85 ongeveer. Schoonzus zal ook 1m80 wel aantikken volgens mij.
1.63. Is dat klein? Anyway, ik heb al 9 jaar dezelfde verzorgPONY omdat ik vanaf mijn 11e gewoon niet meer ben gegroeid. Heerlijk.
Laat staan de autozetels en gordels die niet voor onze maat gemaakt zijn.
En zwijgen we maar over de nekpijn tijdens het gezellige gekeuvel met vrienden op een feestje.
.