Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Het is wat minder gelovig in vergelijking met Ede. Vanaf daar ook zo in het bos en op de heide (heeft ook een inimini eigen stukje). 
Beauty26 schreef:Ik wou t jullie net vragen, hoe het met Bennekom zit

colunder schreef:In Ede hangt het heel erg af van welke wijk, Veldhuizen en de steinen zou ik echt niet willen wonen, daar zou ik me niet veilig voelen.
Kernhem vind ik geen mooie buurt, dicht op elkaar en een sombere kleur huizen, weinig parkeerruimte.
De nieuwere wijken zien er wel goed uit(enka en kazernetereinen)
Maar ik woon in Bennekom en niet van plan om daar weg te gaan
MyChoice schreef:Mocht je een fijne, betaalbare stal zoeken in Ede PB me dan even![]()
Zelf hebben wij net een nieuwbouw huis gekocht in Veenendaal. Mijn zus woont er al jaren en is er heel blij. Ik heb er in mijn jeugd veel tijd doorgebracht als weekendkind bij m’n vader. En vind het er erg leuk! Ede qua wonen trekt het me niet, maar de stad vind ik wel leuk!
Beauty26 schreef:Bedankt iedereen, we hebben in bennekom wel een leuk huis gezien, hebben er n bezichtiging voor aangevraagd. Ben benieuwd wat daar uit komt. Wbt het bieden idd de hele huizenmarkt staat op zn kop. Alles word verboden!
Ik las ook iers over Veenendaal.. ? Daar hebben we ook gekeken maar ivm het geloof wat daar nogal schijnt te heersen daar toch afgestapt. Ik kom zelf uit Zwolle mijn man uit Lopik, kan over t algemeen prima met mensen overweg die n geloof hebben... maar moet niet te extreem zijn.
We heb hebben aankomende week de bezichtiging staan, we gaan het meemaken maar met 2 kleine kinderen zoeken we toch wel wat iets dat we vertrouwen. Maar misschien valt t allemaal mee...
Genoeg horeca die overigens wel gewoon op zondag open zijn en ook een paar supermarkten, maar zeker die laatste wel beduidend minder dan in Ede. En verder fietste ik wel eens door een stoet mensen die op weg was van/naar de kerk maar ook daar heb ik over het algemeen geen gekke ervaringen mee. Maar dat is in Ede net zo. Maar voor zover ik weet kan je daar op de meeste plekken ook op zondag prima je gang gaan. Wij hebben er iig nooit last/problemen van gehad.
BiBiQ schreef:colunder schreef:In Ede hangt het heel erg af van welke wijk, Veldhuizen en de steinen zou ik echt niet willen wonen, daar zou ik me niet veilig voelen.
Kernhem vind ik geen mooie buurt, dicht op elkaar en een sombere kleur huizen, weinig parkeerruimte.
De nieuwere wijken zien er wel goed uit(enka en kazernetereinen)
Maar ik woon in Bennekom en niet van plan om daar weg te gaan
Niet zo kortzichtig![]()
Ik woon in veldhuizen. Hofjes deel. Je hebt veldhuizen a en b. Ik zit in deel b in een nette eengezinswoning en het is hier prima hoor. Nergens geen last van, school van m'n dochter om de hoek, dichtbij de supermarkt enz.
Ik kom oorspronkelijk uit Rotterdam. Woon nu sinds 2013 in Ede. Het was even wennen en soms kan ik nog steeds niet helemaal aarden, maar verder prima naar m'n zin. Leuke job, centraal gelegen en op zich niet meer last van mensen dan de standaard dingetjes die je in elke plaats houdt