Rijbewijs cadeau geven, inspiratie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Boras

Re: Rijbewijs cadeau geven, inspiratie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 12:31

Ik vind een speelgoedautootje exact gelijk aan de lesauto wel geinig

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 12:34

Ik kreeg een roze A4 met een grote letter B erop geprint. Het duurde even voordat ik me realiseerde dat je rijbewijs ook wel 'een roze papiertje' wordt genoemd :P

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 12:39

In dat geval zou ik alvast een pakketje samenstellen met een ruitenkrabber, parkeerkaart, sleutelhanger etc en een kaartje erbij schrijven dat hij datum x om tijd x klaar moet staan voor zijn eerste rijles :D

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 12:39

Zak autodrop met daaraan een kaartje met de datum en tijd van de eerste rijles

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 13:10

Rijles uurtje eerder boeken dan de overige visite komt of idd met hun overleggen/ betrekken in complot!

Of rijbewijs op A4 printen met zijn naam en foto erop :-)

Of juist doosje auto drop met daar bij in fictief rijbewijs met zijn naam als verrassing.

Of juist wel die rituals geven als cadeau. en daarnaast beetje achteloos dat open doosje autodrop in de handen geven als hier, stond nog in de auto maar eet ik niet dus neem jij het maar. Terwijl je daar briefje met locatie/ dag en tijd van eerste rijles hebt gedaan. Kijken wanneer ie erachter komt ;-)

harriehoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-19 13:15

Ik zou een rijles boeken op zijn verjaardag. Een uurtje even weg kan toch wel? Ik zou het wel leuk vinden als mijn vriend spontaan een rijles cadeau zou krijgen en als vriendin zijnde hem mag uitzwaaien! :D
Zou dan een uurtje plannen, dat is ook lang genoeg voor een eerste rijles. En anders zoals anderen zeggen, voordat de visite er is de les plannen. Denk ik toch het aller leukst en valt hij gelijk met zijn neus in de boter. 8-)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-19 13:25

Bienotje schreef:
Of juist wel die rituals geven als cadeau. en daarnaast beetje achteloos dat open doosje autodrop in de handen geven als hier, stond nog in de auto maar eet ik niet dus neem jij het maar. Terwijl je daar briefje met locatie/ dag en tijd van eerste rijles hebt gedaan. Kijken wanneer ie erachter komt ;-)

Hahaha, dat is wel een ultieme shock! _O-