Hij zou een oud sloopwrak kopen en een paar maanden op die plek parkeren
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Yenni schreef:Polly: wij verdenken hem ervan omdat het alleen gebeurd als wij de auto op zijn plek neer zetten. Wij zetten de auto alleen op zijn plek neer als er verder echt geen plek meer is. Ik heb hem hier ook meerdere malen op aangesproken op verschillende manieren. Maar ik word steeds genegeerd of uitgescholden. Ik denk dan als je er echt niks mee te maken hebt dan reageer je niet zo maar misschien denk alleen ik op die manier
Mossel schreef:Ben ik de enige die, die zogenaamde ongeschreven regel raar vindt?! Als ik hem hier voor de deur kan zetten is het mooi meegenomen en anders loop ik wel een stukje..
Maar goed, ts als het kan zou ik er een camera opzetten of in de gaten houden en foto’s maken, en op basis daarvan aangifte doen
Mavelle schreef:Asociaal van de buurman natuurlijk maar als je zelf zegt " geen probleem als je niet voor je huis kan parkeren dan parkeer je twee plaatsen verderop".. Doe dat dan gewoon. Kies een ander plekje dan de buurman zijn parkeerplaats. Dat lijkt me de kortste klap. Dit probleem hoef je toch niet zo hoog op te laten lopen?
Mossel schreef:Ben ik de enige die, die zogenaamde ongeschreven regel raar vindt?! Als ik hem hier voor de deur kan zetten is het mooi meegenomen en anders loop ik wel een stukje..
Maar goed, ts als het kan zou ik er een camera opzetten of in de gaten houden en foto’s maken, en op basis daarvan aangifte doen
xxCYNNxx schreef:Mossel schreef:Ben ik de enige die, die zogenaamde ongeschreven regel raar vindt?! Als ik hem hier voor de deur kan zetten is het mooi meegenomen en anders loop ik wel een stukje..
nee hoor, hier ook. Die zogenaamde ongeschreven regel is bij mij in de straat ook niet aanwezig. En, hoewel soms irritant, ook wel logisch; het zijn niet voor niks openbare parkeerplekken. Als jij je auto voor nummer 1 wil parkeren terwijl je zelf op nummer 25 woont, omdat je het kleine stukje lopen wel prettig vindt, dan mag dat ( even een gek voorbeeld).
Dat geclaim alsof het eigen grond is zoals ts dr buurman doet is dan ook gewoon asociaal gedrag.
xxCYNNxx schreef:Mossel schreef:Ben ik de enige die, die zogenaamde ongeschreven regel raar vindt?! Als ik hem hier voor de deur kan zetten is het mooi meegenomen en anders loop ik wel een stukje..
nee hoor, hier ook. Die zogenaamde ongeschreven regel is bij mij in de straat ook niet aanwezig, want iedereen hier in de straat denkt er net zo over wat betreft die ongeschreven regel. En, hoewel soms irritant, ook wel logisch; het zijn niet voor niks openbare parkeerplekken. Als jij je auto voor nummer 1 wil parkeren terwijl je zelf op nummer 25 woont, omdat je het kleine stukje lopen wel prettig vindt, dan mag dat ( even een gek voorbeeld).
Dat geclaim alsof het eigen grond is zoals ts dr buurman doet is dan ook gewoon asociaal gedrag.
Blackberry28 schreef:Mossel schreef:Ben ik de enige die, die zogenaamde ongeschreven regel raar vindt?! Als ik hem hier voor de deur kan zetten is het mooi meegenomen en anders loop ik wel een stukje..
Zo denk ik er ook over, bij mij staat hij zelden voor de deur. Al heb ik ook zulke buren hoor die hem perse voor de deur moeten hebben en hem zelfs gaan verzetten als er eerst een andere auto stond. Je hebt er fanatieke bij zitten die de hele dag uit het raam kijken of ze hun auto al voor de deur kunnen zetten.Obsessief gedrag, dus ik geloof best dat er mensen zijn die dan de auto van iemand anders gaan vernielen als die voor hun deur staat.
Roosch schreef:Tsja even los van het feit dat niemand je auto hoort te vernielen word ik er ook niet heel blij van als ik mijn auto niet vlakbij kan parkeren omdat meerdere buren meerdere auto's hebben en die allemaal zo dichtbij mogelijk willen parkeren.
Yenni schreef:Het is handig als je de auto voor het huis kunt zetten maar als het niet zo is is dat geen ramp. 2 plekjes verderop kun je hem dan neer zetten bij wijze van.
Yenni schreef:Lezen jullie nu echt niet? Er is verder geen plek in de straat. Als ik dan aan kom rijden en die plek is vrij dan zet ik hem daar neer