Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mariska88 schreef:Ja miss gewoon maar eens doen. En ervaren... het is ook gewoon zo lang geleden dat ik geweest ben, zo ie zo wat onwennig en dan alleen ..
Mezelf dus even een schop onder de kont geven dus en over de drempel heen
Anoniem schreef:Het ligt er ook een beetje aan waar je zit in het land. Mijn twee favorieten zijn VeluwseBron en Elysium, beiden behoorlijk groot. Wil je liever iets kleiner vind ik Fort Beemster, Thermen La Mer of SpaPuur wel lekker.
SpaWeesp, SpaZuiver en de Zwaluwhoeve sla ik over. Zelfs gratis ga ik niet.
Maar het is best persoonlijk.
Nickolay schreef:Ik vind Fort resort Beemster een heerlijke plek.
Alleen vervelend dat je er geen jogging broek aan mag met lunchen. Ik vind het niet fijn om in alleen mijn badjas te eten. Maar ik werd gevraagd om het restaurant te verlaten of mijn jogging broek uit te doen.
Ik woon nu vlakbij Bad Nieuweschans, dus daar ga ik nu meestal naar toe
Relaxed schreef:Nickolay schreef:Ik vind Fort resort Beemster een heerlijke plek.
Alleen vervelend dat je er geen jogging broek aan mag met lunchen. Ik vind het niet fijn om in alleen mijn badjas te eten. Maar ik werd gevraagd om het restaurant te verlaten of mijn jogging broek uit te doen.
Ik woon nu vlakbij Bad Nieuweschans, dus daar ga ik nu meestal naar toe
Kun je niet een korter broekje eronder doen die ze niet zien?
Anoniem schreef:Mariska88 schreef:Ja miss gewoon maar eens doen. En ervaren... het is ook gewoon zo lang geleden dat ik geweest ben, zo ie zo wat onwennig en dan alleen ..
Mezelf dus even een schop onder de kont geven dus en over de drempel heen
Dan verlaag ik je drempel nog wat door je een deel van mijn jumbomunten aan te bieden, waardoor je enorme korting op de entreeprijs kunt pakken.
Hebben?
de een wil er lang in en de andere kort.. de een n hete droge sauna en de ander Turks stoombad..
Nabster schreef:MarliesV schreef:Ik heb het niet eens door als mensen alleen zijn in de sauna.
Vind het ook niet vreemd.
Gewoon lekker doen, ik merk wel dat je dan minder uren er bent, dan wanneer je samen bent.
Heerlijke vind ik dat je alleen zo fijn je dag zelf kan indelen. Ik slaap graag even een uurtje, manlief bijvoorbeeld niet. Als we samen gaan, dan sla ik dat dus over. Ga ik alleen, dan doe ik heerlijk een tukkie haha.
Waar slaap je dan?

bijna overal staan ook bordjes. Anoniem schreef:Kletsen moeten mensen gewoon helemaal niet doen in sauna's. Zo storend en asociaal vind ik dat. Ik ben ook echt iemand die je ssssssssttt of vraagt of je je praatje tot bij de koffie kunt bewaren.bijna overal staan ook bordjes.
Mensen mogen best een kort praatje met me maken, idd in het bubbelbad of op het terras ofzo, maar diegene die een keer zomaar aan mijn naakte lijf zat om mijn tattoo te bewonderen die kreeg bijna een hoek.
Anoniem schreef:Kletsen moeten mensen gewoon helemaal niet doen in sauna's. Zo storend en asociaal vind ik dat. Ik ben ook echt iemand die je ssssssssttt of vraagt of je je praatje tot bij de koffie kunt bewaren.bijna overal staan ook bordjes.
Mensen mogen best een kort praatje met me maken, idd in het bubbelbad of op het terras ofzo, maar diegene die een keer zomaar aan mijn naakte lijf zat om mijn tattoo te bewonderen die kreeg bijna een hoek.