Weissjee schreef:Houdt er rekening mee dat als je twee keer lite koopt dat ze alsnog samen moeten spelen. Ik neem namelijk aan dat je niet ieder spel twee keer gaat kopen. Dus dan is het alsnog om en om spelen als ze dezelfde game willen spelen.
Ik zou persoonlijk voor de gewone switch gaan. Dan kunnen ze de meeste spellen gewoon samen spelen en leren delen is voor een kind altijd goed. Ook als er vriendjes langskomen dan kunnen ze met z'n allen op een scherm(tv) spelen. Ipv allemaal naar hun eigen schermpje kijken.
In dat geval zou ik wel extra setjes controllers kopen. (Die kosten wel ook weer zo'n € 80,- per setje
)
. Ook als er vriendjes langskomen dan kunnen ze met z'n allen op een scherm(tv) spelen. Ipv allemaal naar hun eigen schermpje kijken.
Ik zou persoonlijk eerder voor een switch gaan dan een 3DS. De 3DS is natuurlijk wel goedkoper maar de meeste spellen zullen uiteindelijk enkel voor de switch uitgebracht gaan worden (de nieuwste aankomende pokemon sword en shield of animal crossing new horizons bijv.) en de 3DS zal uiteindelijk wel een keer stil gaan vallen. Switch is aan de prijzige kant maar dat is nu eenmaal met allerlei consoles.