Ailill schreef:Oei, ik kan je geen advies geven wat betreft optie's, maar wil wel benoemen dat als jullie iets tegen komen wat zeg 3/4 tientjes boven jullie grens zit, sommige verhuurders best bereid zijn om iets te zakken/anders op papier te zetten.
Dank je wel !
Dit is iets wat we ook proberen aan te kaarten bij de iets hogere huurprijs/huizen , tot nu toe geen geluk maar wij blijven op huizen rond de 750 ong ook reageren.
maar ze is 53 dus word hem ook niet
):
ik ben al 4 jaar zoekende zonder succes. Goddank nog wel een dak boven mijn hoofd, maar geen 100% zeker dak. Ik moet hier weg dat is bepaald, maar ja waarheen.
Teveel voor het een, te weinig voor het ander en honden. Het beperkte aantal vrijkomende huizen sta ik op plek 30 of nog erger. Dat is na 4 jaar nog niks verbeterd. En nee geen randstad maar het soort van oosten.
. Heb er na lang nadenken voor gepast omdat het een te groot gezondheids risico was. Vorige huurder gesproken en die was gevlucht voor de laksheid en de steeds erger wordende mankementen. Enige dat ik kan doen is blijven zoeken en als de honden overlijden hondloos blijven om de kans op een woning te vergroten.
, vrees dat dit meer een nood breekt wet maanden gaan worden...