Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sky_As schreef:Centro oberhausen. Niet mega groot maar wel overdekt winkelcentrum er naast dus bij slecht weer ideaal

Paris_ schreef:Oh ik ga jaarlijks echt 2 of 3 kerstmarkten af. Erg he
Düsseldorf blijft mijn favoriet, maar dat is mede ook omdat ik de stad zo gezellig vind!
Op 2 staat Antwerpen, súper druk maar zeker een bezoekje waard! Heel groot uitgestrekt over de stad.
Valkenswaard heel leuk qua sfeer in die grotten maar helaas staan daar ook veel niet kerst gerelateerde stalletjes. Desondanks ook favoriet waar ik jaarlijks terug keer.
Keulen is ook erg mooi en groot.
Dan heb je nog Oberhausen, vergeleken andere kerstmarkten is deze wat kleiner maar CentrO winkelcentrum is erg leuk om te winkelen.
Dit zijn voor mij zo wel de leukste kerstmarkten die ik heb bezocht.
Dit jaar gaan we naar Essen, ben ik nog nooit geweest dus ben erg benieuwd!
KimD schreef:Ik zou gewoon een weekend zuid-limburg doen, dan kun je kerstmarkten bezoeken tot je poten pijn doen. Valkenburg, Maastricht, Aachen, Luxemburg, noem maar op.
Wat iemand hier al aangaf; niet alles is kerst gerelateerd wat ze verkopen, maar dat vind ik dus juist leuk. Zo heb je echt een gemengd aanbod. Kerst spulletjes heb je op een gegeven moment ook wel gezien als het tientallen dezelfde soort kraampjes zijn. Is maar net wat je leuk vind om te zien/kopen. Kunt in deze steden achteraf ook echt heerlijk eten in de gezellige binnenstad. Valkenburg heeft heel veel verwarmde terrassen bv waar je in de winter periode nog heel gezellig kunt vertoeven ook. Zelfde ook in Aachen en Maastricht.KimD schreef:Ik zou gewoon een weekend zuid-limburg doen, dan kun je kerstmarkten bezoeken tot je poten pijn doen. Valkenburg, Maastricht, Aachen, Luxemburg, noem maar op.
Sanniejtjuh schreef:https://countrychristmasfair.nl
Ik vind dit echt een aanrader, al meerdere malen geweest. Er is ook veel oog voor de aankleding en inrichting om de kramen heen. Ik ben dit jaar ook weer van de partij..