Ik doe mijn behoefte en vertrek
Heeeeeeeel vroeger toen ik thuis woonde was het een heerlijke plek om me terug te trekken en er lag altijd een stapel tijdschriften en stripboekjes.
Maar sinds ik thuis weg ben, nu zo´n 40 jaar, niks.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dat jij iets raar (of gadver) vind betekend niet dat het voor een ander ook zo is.
Stral schreef:Vriendin van mij heeft haar hele toilet vol hangen met Waar is Wally-posters

LadyMadonna schreef:Giolli schreef:Ik kijk steevast naar die klote barst in de tegel voor me.
Maar even dit, ik snap nooit waarom mensen zo lang op de pot moeten zitten hoor. Of ik nu moet plassen of kakken ik ben echt met 2 minuten klaar.
Ik heb prikkelbare darm syndroom
Mavelle schreef:Wie heeft er nou foto's op de wc hangen?
Ik lees in geval van nood de verjaardagskalender. Maar meestal ben ik er snel weer weg.
. Geen verjaardagskalender. Telpeva schreef:Dat heb ik dus een keer gehad op het werk, was net 18 en een nieuwe mobiel. Nog even snel een smsje verzenden, klopt er iemand op de deurStral schreef:Vriendin van mij heeft haar hele toilet vol hangen met Waar is Wally-posters
Geniaal!
Trouwens voor degenen die altijd binnen 2 mins klaar zijn, zitten jullie nooit verstopt dan, dat je wel wil en ook moet maar het komt steeds net niet?
Want dat is voor mij het moment dat ik mij ga vervelen en iets ga zoeken om mij te vermaken.
Mijn telefoon neem ik nooit mee, ben altijd bang dat die een keer op het verkeerde moment ontsnapt uit mijn hand