Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
tengeltje11 schreef:Voor alle doorlekkers, welke inleggers gebruiken jullie dan? Want hier zat standaard 1 3-laagste inlegger, maar dat volstond zelfs niet voor een pasgeborene.
Hier een 5-laagste en 3-laagse op elkaar overdag en 2 5-laagste ‘s nachts.
pmarena schreef:Voor die kleine geboren werd heb ik een heel assortiment aan moderne wasbare luiers en inleggers aangelegd, ik had daar een veel beter gevoel bij dan die wegwerpluiers. Echter toen meneer er was bleken die wasbare knoeperds voor ons niet te werken: ik vond ze véél te lomp, groot en oncomfortabel.
Had gedacht dat hij er nog wel "in zou groeien" maar het bleef mij er te oncomfortabel uitzien bij ons kind. Heb mezelf gedwongen om een handjevol keren toch eens zo'n luiertje om te doen maar kreeg er nou niet bepaald het Zwitserleven gevoel bij... die wegwerpluiertjes zaten gewoon veel mooier en comfortabeler vond ik tot mijn eigen verbazing. Na jaren uiteindelijk maar de hele zooi nog in vrijwel nieuwstaat verkocht....
Nouja in het begin vooral die van de DA 
tengeltje11 schreef:Voor alle doorlekkers, welke inleggers gebruiken jullie dan? Want hier zat standaard 1 3-laagste inlegger, maar dat volstond zelfs niet voor een pasgeborene.
Hier een 5-laagste en 3-laagse op elkaar overdag en 2 5-laagste ‘s nachts.
Nadia89 schreef:ik zweer nog steeds bij 2delig, wij erg blij met bamboo luiers van little lamb.
dochter van 1,5 plas nu grote plassen in 1 x, dus doen we er katoenen inlegger op, of prefolds, omdat het anders lekt door haar waterval aan plas in 3 sec![]()
In de nacht nachtluier met extra inlegger en wolbroekje (ze is buikslaper)
Zins wolbroek nooit meer lekkage eigenlijk
Swah schreef:Nadia89 schreef:ik zweer nog steeds bij 2delig, wij erg blij met bamboo luiers van little lamb.
dochter van 1,5 plas nu grote plassen in 1 x, dus doen we er katoenen inlegger op, of prefolds, omdat het anders lekt door haar waterval aan plas in 3 sec![]()
In de nacht nachtluier met extra inlegger en wolbroekje (ze is buikslaper)
Zins wolbroek nooit meer lekkage eigenlijk
Ik zweer ook bij Little Lamb, erg fijn. Sowieso 2-delig. Dochter is nu 5 maand, voor snachts pak ik al de LL maat 2 met een extra fleeceje en dat gaat de hele nacht goed.
Ik ga er wel soepel mee om, gebruik ook wel eens ww, met name onderweg. Maar elke bespaarde ww is er weer 1, en je kan het wasbaar spul nog prima verkopen later.