Mensen die alleen maar schreeuwen en je familie er bij betrekken, mensen die naar kantoor toe komen om je te bedreigen, mensen die echt tonnen en tonnen schulden hebben, sommige heb je huilend aan de telefoon en vertellen hun hele levensverhaal omdat ze nog geen regeling van €5,00 kunnen treffen
Dan is het incassotraject en de gerechtelijke procedure opeens echt uitzichtloos en hard...Maar het is ook dankbaar. Wat me het meest is bijgebleven is een oudere vrouw welke ik een regeling had aangeboden (niets bijzonders) voor haar vordering en ze later een brief naar kantoor stuurde dat we haar zo lief hadden geholpen

maar wel even na overleg met manager. (Zat een hele geschiedenis aan vast)
die voel ik niet...
of ze kennen hun eigen regels niet. 

Met het schaamrood op mijn kaken op het ‘deuren open’ knopje gedrukt en gelukkig kon ze erom lachen.
Hele onderdeel onbruikbaar en niet passend met andere modellen natuurlijk. Mijn leidinggevende wist daar al van bleek en was plotseling spoorloos.. Ik alleen op die achterlijke afdeling.. Toen de man echt boos werd heeft de beveiliging hem erbij weten te halen. Maar de man wilde kostte wat kost dat mijn leidinggevende dat apparaat zou losmaken ipv ik. En die leidinggevende maar roepen "nee meneer, dat gaat zij mooi voor u doen, ik niet." Ondertussen waren we 20 minuten ná sluitingstijd en stond iedereen glazig te staren naar wat er gebeurde terwijl de man naar die leidinggevende bleef wijzen en mijn leidinggevende naar mij.. Ik wist niet wat me overkwam.. 18 jaar en vastgenageld aan de grond staan staren.
Onwijs kinderachtig en vervelend dat die leidinggevende zich zo gedroeg en mij er alleen voor liet opdraaien, heb het hem nooit vergeven. Heb uiteindelijk die klant tóch nog blij gekregen door zonder overleg kosteloos een nieuw bevestigingsdeel en ander accessoire (als cadeautje) te hebben besteld voor meneer. Net goed voor ze, ik was dat management zo zat. 
) en dan verandert t weer dat zij t wel hebben opgeruimd maar een ander niet, en dat ging dus zo ver dat ze zelf op de knop van de deur wilden klikken, en omdat ik ze blokkeerde wilden ze gaan vechten, bijna op mn bek geslagen maar waren gelukkig andere gasten die wel normaal waren die ertussen kwamen