Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zoolgangster schreef:sanso schreef:Wie weet is hij gejat, je zal zeker niet de eerste zijn waarbij dat gebeurd. Wel zuur zeg, hoop dat het netjes opgelost word.
Dit, al vind ik de Proximus reviews
niet bepaald een aanrader om er iets te bestellen... https://nl.trustpilot.com/review/proximus.be
Deoro schreef:Weissjee schreef:Kan je bij de track and trace code geen gewicht zien? Dan kan je misschien achterhalen of hij zonder is verzonden. Al was het dan wel handig geweest als je de doos wat je hebt ontvangen had gewogen. Misschien dat de verkoper dat nog kan doen als de doos terug is?
[ [url=m/AnGDYO.jpg]Afbeelding[/url] ]
680 gram. Is dat een lege doos met 1 a4tje? Denk het niet maar geen idee?
Joman schreef:Alles regelen met de verkopende partij. Zij moeten het maar oplossen en eventueel verantwoordelijkheid leggen bij het vervoersbedrijf.
Weissjee schreef:Deoro schreef:
[ [url=m/AnGDYO.jpg]Afbeelding[/url] ]
680 gram. Is dat een lege doos met 1 a4tje? Denk het niet maar geen idee?
Ik weet niet welke iPhone 11 je hebt besteld maar de gewone weegt 194 gram. Ik heb een leeg doosje van mijn mobiel, weliswaar Huawei, gewogen en die weegt 156 gram. Dus dan houd je nog 330 gram over. Lijkt mij dat de kans groot is dat hij wel met mobiel is verzonden
MarliesV schreef:Dit is inderdaad het juiste antwoord. Goed dat je de zending geweigerd hebt,Joman schreef:Alles regelen met de verkopende partij. Zij moeten het maar oplossen en eventueel verantwoordelijkheid leggen bij het vervoersbedrijf.
Dit is het enigste juiste antwoord, jij bent geen partij in de vervoersovereenkomst en heb dus geen te claimen belang.
De verzender heeft dit wel en moet jouw daarbij het product leveren en dit zelf met de vervoerder oplossen.
Ik neem aan dat dit in Belgie idem geregeld is als in NL.
Niqui schreef:MarliesV schreef:Dit is inderdaad het juiste antwoord. Goed dat je de zending geweigerd hebt,
Dit is het enigste juiste antwoord, jij bent geen partij in de vervoersovereenkomst en heb dus geen te claimen belang.
De verzender heeft dit wel en moet jouw daarbij het product leveren en dit zelf met de vervoerder oplossen.
Ik neem aan dat dit in Belgie idem geregeld is als in NL.
bigone schreef:Mazzel dat de besteller nog niet weg was, nu heb je bewijs dat er niets in zat. Anders krijg je dat gedonder van wellus/nietes. Je hebt de juiste stappen ondernomen dus zou rustig afwachten. Dit spul word vaker gejat, kan in alle lijnen zitten, toeleverancier, Proximus personeel , twee keer vervoerder.
VillaNeusjes schreef:Waar de telefoon is gebleven is niet jouw probleem maar die van POSTNL en de webshop. Dat mogen ze zelf lekker uitzoeken. Vooral dus ook niet in trappen als ze je daarom geen nieuwe willen leveren.
Benthhh schreef:VillaNeusjes schreef:Waar de telefoon is gebleven is niet jouw probleem maar die van POSTNL en de webshop. Dat mogen ze zelf lekker uitzoeken. Vooral dus ook niet in trappen als ze je daarom geen nieuwe willen leveren.
Jammer dat hier PostNL gelijk genoemd wordt zonder te weten of het ook daadwerkelijk PostNL is.
Verder ben ik het er mee eens, haha!
Wel erg zuur zeg.
Het belangrijkste is dat Proximus weet hoe de vork in de steel zit