Pakketje ontvangen dat niet van mij is

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-19 09:12

Ik heb contact gehad met bol en moet het pakketje terugsturen. Dit ga ik morgen doen.

Hevonen schreef:
Het kan van een vorige bewoner zijn die zijn adres nog niet heeft veranderd.

Dat lijkt me niet. Dan zou er een andere naam op moeten staan lijkt me.

Koekie73 schreef:
Dat zegt niets; de partners van bol versturen de bestellingen ook met die pakbonnen (vaak alleen niet in een bol.com doos)

Het zat wel echt in een bol.com doos. Volgensmij worden de meeste boeken ook gewoon vanuit bol.com gestuurd tenzij er iets bijstaat.

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 16:13

Mavelle schreef:
Eh, is het geen cadeautje van iemand?

Nee dat lijkt me niet. Het zijn kinderboeken, dus lijkt me sterk dat iemand die als cadeau naar me zou sturen hahah.[/quote]

Ik las gisteren iets op LinkedIn over bol.com en kinderboeken, iets in de trant van dat sommige klanten die kregen of zo. Volgens mij omdat het Kinderboekenweek is? Ik heb het artikel maar half gelezen omdat het voor mij nvt is.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-19 20:27

Silvia schreef:
Mavelle schreef:
Eh, is het geen cadeautje van iemand?

Nee dat lijkt me niet. Het zijn kinderboeken, dus lijkt me sterk dat iemand die als cadeau naar me zou sturen hahah.

Ik las gisteren iets op LinkedIn over bol.com en kinderboeken, iets in de trant van dat sommige klanten die kregen of zo. Volgens mij omdat het Kinderboekenweek is? Ik heb het artikel maar half gelezen omdat het voor mij nvt is.[/quote]

Ik denk dat er stond dat je een kinderboeken geschenk bij kinderboeken kreeg hahah. Lijkt me sterk dat ze zomaar uit het niets allemaal kinderboeken gaan sturen.