Ik woon op de 4e etage zonder lift, geen intercom in het gebouw en daar kan ik zelf ook weinig aan doen. Verwacht dan wel gewoon dat de bezorger met mijn pakket naar boven komt lopen ja, en anders op z'n minst zonder pakket boven naar de deur komt om aan te geven dat hij het zelf niet naar boven kan/wil tillen. Daar kan ik ook echt wel mee leven hoor. Maar geen gehoor briefjes in m'n bus doen en niet eens aanbellen terwijl ik gewoon thuis ben, mij aan de deur uitschelden als ze naar boven zijn gelopen of het voor m'n voeten neerflikkeren, pakketten zonder aanbellen of bij geen gehoor gewoon in de portiek neerflikkeren waar iedereen vanaf de straat zo naar binnen kan kijken en lopen? Dat gaat er bij mij niet in hoor, de groeten.
Hier dus ook vaak drama. Als ik iets zeker weten de volgende dag in huis wil hebben laat ik het bij het dichtstbijzijnde pakketpunt bezorgen, daar kunnen ze tenminste wel normaal doen
Had gehoopt dat het beter zou zijn dan mijn vorige adres, woonde toen in een studentenflat. Waren 18 verdiepingen en dus wel een lift, maar ook toen werd het door 1 bezorger standaard gewoon ergens op de 1e etage in de openbare ruimte gedumpt waar het een soort free-for-all werd en dagelijks pakketjes verdwenen. Met zo'n grote 'anonieme' flat weet je dan ook echt niet waar het heen is en kun je fluiten naar je bestelling.
Bij een vriend van mij is laatst een pakketje gewoon door een raam wat op kiepstand stond heen geforceerd. Terwijl ze gewoon thuis waren. En er niet is aangebeld. Hoorden ineens een harde klap en toen lag het pakketje daar binnen op de vloer. Pakketinhoud was gelukkig heel maar wel het raam beschadigd

Er werken echt een boel halve garen bij PostNL is iig mijn indruk