)Probeer tegen 10.30 maar is vaker 23.00/23.30. En eerlijk vroeger kon ik dat best hebben, op minder slaap functioneren maar nu nu wordt ik oud en gaat dat net minder goed
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
Ghostattack schreef:In theorie 22:30 - 23:00 ongeveer.
In praktijk later dan datVoor mijn werk heb ik een tijdje op een opdracht verder weg gezeten. Dan ging 's morgens mijn wekker om 5:15 omdat ik tussen 5:30 en 5:45 in de auto stapte. Op mijn telefoon gebruik ik de app Sleep as Android die ik helemaal heb ingesteld op mijn ideale slaaptijd (6.5 uur ongeveer), hij geeft dus een waarschuwing als het bedtijd is
![]()
Overigens dacht ik altijd veel slaap nodig te hebben omdat ik vaak zo intens moe was. Dankzij die app en het vele experimenteren, ben ik er nu achter dat ik juist altijd te veel sliep en beter functioneer op 6 - 7 uur slaap in plaats van 8+ uur.
ik ben over het algemeen tussen 6 en 6.30 wakker.
)
.Heerlijk die nachten regen met een kop thee terwijl je schrijft\leest\een game speelt\tekent\serie kijkt\muziek luistert- eh.. Ja..
Nagini schreef:Ik tussen 21.00 en 22.30 (en dan is 22.30 echt aan de late kant..) denkt dat half 10 hier vrij normaal is.
Ben gewoon moe s'avondsik ben over het algemeen tussen 6 en 6.30 wakker.
Nagini schreef:Ik tussen 21.00 en 22.30 (en dan is 22.30 echt aan de late kant..) denkt dat half 10 hier vrij normaal is.
Ben gewoon moe s'avondsik ben over het algemeen tussen 6 en 6.30 wakker.