Ruime, zuinige auto?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

00000000

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 10:22

Fitzroy schreef:
Skoda zou ik echt niet aan beginnen. Heel veel problemen met versnellingsbakken en een fabrikant die het volledig af laat weten.

Dikke onzin, wij rijden al jaren Skoda en nooit geen problemen!
Skoda is in principe gewoon Volkswagen dus Duitse degelijkheid.

Rijd al meer dan 20 jaar auto's van de VAG groep en echt nooit geen ellende gehad in tegenstelling tot de Franse merken daar ging al snel wat kapot aan.

Ketly

Re: Ruime, zuinige auto?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 10:47

Een DS3? :D Zuinig in benzine, alleen niet een gigantische kofferbak. Bank kan uiteraard wel gewoon plat.

Dit is de mijne!
Afbeelding

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 11:24

00000000 schreef:
Fitzroy schreef:
Skoda zou ik echt niet aan beginnen. Heel veel problemen met versnellingsbakken en een fabrikant die het volledig af laat weten.

Dikke onzin, wij rijden al jaren Skoda en nooit geen problemen!
Skoda is in principe gewoon Volkswagen dus Duitse degelijkheid.

Rijd al meer dan 20 jaar auto's van de VAG groep en echt nooit geen ellende gehad in tegenstelling tot de Franse merken daar ging al snel wat kapot aan.

Sta je op de loonlijst van Skoda en/of de VAG groep? :D

Overigens komt 'dit herken ik nou echt niet' een stuk fatsoenlijker minder horkerig aardiger over dan 'Dikke onzin' terwijl de essentie van de boodschap dezelfde blijft.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 12:16

Precies, als je het mee maakt is het helemaal geen dikke onzin. En als je bij een revisiebedrijf bent die niet anders doen dan Skoda versnellingsbakken vervangen, weet je ook zeker dat het geen dikke onzin is.

Edit: @00000 ‘nooit geen’ betekent trouwens in goed Nederlands ‘altijd’ problemen. Laat ik me daar dan bij aansluiten :+

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 12:32

Keet schreef:
Zou kijken voor een Toyota Auris bijvoorbeeld :)

Die had mijn vader kort als vervangende auto, eerste reactie, : deze zuipt.
Normale auto is een aygo, hoe groter hoe zwaarder en dus hoe meer verbruik.

Als je en 2 honden en 3 mensen tegelijk mee moet nemen, dan zit je vast aan een grotere auto, tenzij een hondentrailertje een optie is. Dan heb je ook genoeg aan een nieuwere micra of aanverwante kleine auto. Trailertje is enkel nodig met 3 mensen, anders kan de achterbank plat. Wat komt dus het vaakst voor en wil je met een aanhangertje rijden.

Anoniem

Re: Ruime, zuinige auto?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 12:39

Is een Kia Ceed station ook niet iets? Wij hebben er nu 5 jaar eentje, rijdt zuinig genoeg (als ik mn metertje elke tankbeurt reset bij verbruik snelweg en binnendoor zit ik op 6.2L per 100km met benzine). Zijn ook al heel betaalbaar te krijgen in het model wat ik rij (van 2014) of het model ervoor.

Heb hem nu 10000 km niet gereset, verbruik over 10000 km is 6.9L de 100km, maar dan heb ik wel een zware voet ;)