Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wij hebben het in het oude centrum van Tossa de Mar meegemaakt dat we met onze buscamper van 6 meter maar nèt een scherpe bocht omkonden. We hebben het met hulp van een vriendelijke Spanjaard voor elkaar gekregen. Het was echt millimeterwerk. Achter ons stond een enorme camper. Ik betwijfel het zeer of die er door is gekomen. De Spanjaard stond bij ons al zijn hoofd te schudden..Citaat:Wij huren altijd campers van 7 meter of langer, en nog nooit problemen gehad met de lengte. Als de spiegels erdoor kunnen komt de rest er ook door.
Resistance schreef:En als je 'm zelf bouwt?Als een soort tiny house maar dan je hele eigen custom camper. Busje kopen en zelf vullen met vanalles.
) erg handig. Je hebt een vast bed dat je opgemaakt en wel omhoog doet. Voordeel is dat je een ruimer woongedeelte krijgt en dat de camper daardoor kleiner kan zijn. Nadeel is dat je niet zo makkelijk even een tukje kan doen of lekker languit een boek gaat lezen op een regenachtige dag. Denk ik..
. Niqui schreef:Mij lijkt een camper met een hefbed (dus geen hefdak) erg handig. Je hebt een vast bed dat je opgemaakt en wel omhoog doet. Voordeel is dat je een ruimer woongedeelte krijgt en dat de camper daardoor kleiner kan zijn. Nadeel is dat je niet zo makkelijk even een tukje kan doen of lekker languit een boek gaat lezen op een regenachtige dag. Denk ik..
Zijn er hier mensen met ervaring met een hefbed? Edit: ik lees net dat de schoonouders van Jeannine er een hebben.
Niqui schreef:Mij lijkt een camper met een hefbed (dus geen hefdak) erg handig. Je hebt een vast bed dat je opgemaakt en wel omhoog doet. Voordeel is dat je een ruimer woongedeelte krijgt en dat de camper daardoor kleiner kan zijn. Nadeel is dat je niet zo makkelijk even een tukje kan doen of lekker languit een boek gaat lezen op een regenachtige dag. Denk ik..
Zijn er hier mensen met ervaring met een hefbed?
x_Jeanine_x schreef:Is dat dan een alkoofcamper?Niqui schreef:Mij lijkt een camper met een hefbed (dus geen hefdak) erg handig. Je hebt een vast bed dat je opgemaakt en wel omhoog doet. Voordeel is dat je een ruimer woongedeelte krijgt en dat de camper daardoor kleiner kan zijn. Nadeel is dat je niet zo makkelijk even een tukje kan doen of lekker languit een boek gaat lezen op een regenachtige dag. Denk ik..
Zijn er hier mensen met ervaring met een hefbed? Edit: ik lees net dat de schoonouders van Jeannine er een hebben.
Misschien onduidelijk verwoord, maar ze hebben een vast bed boven de stoelen waar altijd met een trapje ingeklommen kan worden.
Ohja ze hebben een Fiat met een Knaus ombouw.
tot die tijd volg ik lekker mee om ideeën op te doen! karuna schreef:Geldt dat niet vooral voor caravans, Kauruna? https://www.camperforum.nl/viewtopic.php?t=8426600https://www.caravan-forum.nl/viewtopic.php?t=32236
Kwam deze nog tegen. Reden is kennelijk om zigeuners ed te weren.
Daarnaast lijkt het mij sowieso niet heel slim omdat je toch wel steeds meer tandemassers ziet.
ideaal! (Foto’s kun je zien op www.goingthisway.nl of instagram
)