Maartje1990 schreef:Ik ben in januari gestart als verzorgende IG mbo niveau 3, dat na gestopt te zijn met hbo opleiding (lerarenopleiding engels) wil hierna graag direct door naar hbo-V. Bevalt heel erg goed. Ik heb klasgenoten van 55 jaar
Het zal wel een enorm verschil zijn zeker van hbo naar mbo 3? Mag ik vragen waarom je niet gekozen hebt voor mbo v? Kan me voorstellen dat dat nog beter aansluit op de hbo v namelijk.
Ik wil na mijn mbo v graag door voor hbo v en dit kan gelijk erachteraan in 1,5 jaar bij mijn werkgever.

. Ben daarmee best snel in slaap gevallen. Half 6 ging de wekker toen weer en ondanks het kort was heb ik goed geslapen. Eenmaal op het werk was ik vrij snel op gang gekomen en ik moest iemand helpen een deur verderop. Toen ik daar was kwam ik er achter dat de handschoenen op waren. Ik wist dat we in het appartement van de overleden persoon nog een doos hadden staan dus overlegd met collega of ik die gewoon kon pakken. Dat was geen probleem dus toen ben ik die gaan halen en heb ik nog even stilgestaan in het betreffende appartement. Op 1 of andere manier voelde het toen goed en ben ik verder gegaan met mijn dienst. Einde van de zondagmiddag besefte ik me dat het 'beeld' wat ik voor me had steeds vager werd. Nu enkele dagen later kan ik nog precies omschrijven hoe het eruit zag, maar zie ik 'dat beeld' niet meer zo voor me, eerder als een heel vaag krantenartikel.