Volgers Area 51 raid

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 18:29

bridgetF schreef:
Het is op dit moment speculeren wat er daar afspeelt, aliens, ufo's, beïnvloeding van het weer of staatsgeheimen. Of valt aliens en ufo's onder staatsgeheim? :')
Zo lang er niet een officiële verklaring komt, al dan niet met bewijzen, zullen er nog altijd vele mensen het zich afvragen.
Het facebook evenement staat niet voor niets op meer dan 1,5 miljoen mensen die interesse hebben en 2.1 miljoen mensen die zouden gaan. Dus in ieder geval minimaal 3,5 miljoen mensen die de waarheid willen weten.

Oh ja wat op facebook staat is waar.

Sorry maar hier kun je toch niet serieus op reageren? :')

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 18:42

Ik sta bij mijn evenementen nog altijd ingeschreven voor het komende WK snitchzelwerpen en ik ben "geweest" naar het WK met je fiets in een struik duiken, dus veel zegt het niet idd :') .

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 18:44

Hebben jullie wel door dat dit soort Facebook evenementen vallen onder dezelfde categorie als dit: https://m.independent.ie/world-news/and ... 13724.html

Het is voornamelijk voor de grap en voor de memes die er uit komen. Dat er ergens een serieuze ondertoon van nieuwsgierigheid bij komt is leuk, maar niet de hoofdzaak.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 19:17

Oh had me ook aangemeld voor de bestorming. Beetje de datum vergeten. Nou ja het volgende evenement is de Brexit bekijken vanaf het strand op 31 oktober..
Ik had me ook aangemeld voor Eikenprocessierups knuffelen, maar dat is verzet.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 19:56

Sunnda schreef:
bridgetF schreef:
Het is op dit moment speculeren wat er daar afspeelt, aliens, ufo's, beïnvloeding van het weer of staatsgeheimen. Of valt aliens en ufo's onder staatsgeheim? :')
Zo lang er niet een officiële verklaring komt, al dan niet met bewijzen, zullen er nog altijd vele mensen het zich afvragen.
Het facebook evenement staat niet voor niets op meer dan 1,5 miljoen mensen die interesse hebben en 2.1 miljoen mensen die zouden gaan. Dus in ieder geval minimaal 3,5 miljoen mensen die de waarheid willen weten.

Oh ja wat op facebook staat is waar.

Sorry maar hier kun je toch niet serieus op reageren? :')

Gelukkig niet, dat moet je ook een beetje met een korreltje zout nemen. Maar het neemt niet weg, dat er veel mensen nieuwsgierig zijn.
In de zin van serieuze interesse of het een lachertje vinden.
Mijn zoon zat naar een livestream te kijken, het heeft in ieder geval een hoop vreemde types getrokken, die zo apart zijn, dat je ze bijna aliens zou noemen.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 20:20

Balenciaga schreef:
Een tijdje terug is er een Facebookevenement aangemaakt waarbij het het idee was om Area 51 te gaan bestormen onder het mom va “ze kunnen ons niet allemaal tegenhouden” :+

Mensen die dat denken moeten wellicht in de geschiedenis teruglezen wat er kan gebeuren bij grootschalige demonstraties / rellen. Traangas, vuurpeletons, ME, tanks, waterkanonnen (ingezet bij extreme kou), neerknuppelen... onze recente geschiedenis kent echt genoeg voorbeelden van demonstraties die volkomen uit de hand zijn gelopen, en waar doden bij vallen.

Dat lijkt me een goede reden om dit soort dingen niet lichtzinnig te doen. Voor degenen die toevallig belanden in een rel die ontstaat na zo'n confrontatie is het in elk geval alles behalve grappig. Dit soort dingen slaan veel te vaak door in vernielingen of ronduit geweld, en het oproepen daartoe lijkt me niet ok.

(En Facebook zelf is ook al betrokken in schandalen genoeg, dus misschien moeten we ook wat dat betreft wat voorzichtiger zijn.)