Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik heb hulp, omdat ik het zelf niet kan vanwege gezondheid. Dus wij overleggen echt ter plekke en daarna laat ik haar met rust/haar gang gaan. Ik heb vanuit de organisatie wel een map waar we zulke dingen in zouden kunnen schrijven.
Inderdaad dat vandaag de ramen gedaan zijn, dat product x bijna op is. Eventueel kan ik een app sturen als het nodig is.
DeMolenhoek schreef:En wat moet ik daar nu weer mee?Ben om te beginnen al van België en ik vraag om tips. Niet om een linkje waar ik mij kan inschrijven om te solliciteren
DeMolenhoek schreef:Hier in België werkt het gros van de poetsvrouwen voor organisaties of interim kantoren. De klanten worden voor mij gezocht. Ik krijg volgende week dus te horen om welk uur ik bij welk huis moet staan. Ik heb dan elke week dezelfde klanten om hetzelfde tijdstip.
Verder staat er ook ik mijn op: Dus nu denk ik vooral: Help! Ik weet niet hoe ik het bij een ander moet aanpakken!
Dus wie heeft er ook particulier gepoetst of poetst particulier?
Dus wat er dus staat. Hoe begin je bij iemand anders eraan? Wat poets je eerst, waar moet je zeker op letten etc. En particulier, dus bij mensen thuis
De opleidingen worden door de organisatie voorzien en zijn betaalde opleidingen. De mensen thuis moeten zelf materiaal voorzienVan mijn uurloon ben ik ook al op de hoogte, zie op
: Uurloon? Goed. Ik mag zeker niet klagen over hoeveel ik krijg voor de uren die ik ga werken.
rien10 schreef:Je zegt dat je poetsen haat
Hoe ga je je werk dan volhouden?
DeMolenhoek schreef:rien10 schreef:Je zegt dat je poetsen haat
Hoe ga je je werk dan volhouden?
Tja, dat zie ik dan wel. Ik hoop genoeg voldoening te halen uit de zaken er rond. Bv geen stress ivm opvang voor onze dochter. Geen stress dat wij haar binnen anderhalf niet naar school gaan kunnen brengen omdat de uren zo slecht zijn. Eindelijk elk weekend thuis. Vandaar de keus voor ook maar 25 uur.