Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Murthul schreef:Ik ben ook echt blij dat ik thuis ben, zijn al een paar dingen zowat fout gegaan.
Eerst waren ze vergeten om een nis te plaatsen in de douche, daarna was er een issue over de breedte van de douchehoek, daar was een meetfout. En de buizen voor de radiator waren teveel richting het meubel geplaatst waardoor de lades van het meubel niet helemaal open zouden kunnen want ze waren uitgegaan van standaard maten en onze radiator is dikker dan standaard. Gelukkig was ik er steeds heel vroeg bij waardoor het geen grote ramp was en ze nog dingen aan konden passen.
Naar is die ellende, vooral als het eigenlijk te laat is om dingen nog simpel aan te kunnen passen. Alleen de radiator was iets lastiger hier, daarvoor moest een gipsplaat er weer af, maar gelukkig was dat voor stuc/tegelwerk. Nu hangt de radiator wel dichter bij de douche, maar je kunt niet alles hebben he.
Hoe ver zijn ze bij jou?
. Hopelijk komt er iemand met verstand van straatwerk zodat het weer fatsoenlijk gemaakt kan worden...

.
Denise_Storm schreef:Heel mooi geworden zeg! Mag ik vragen hoe breed de ruimte bij jou is bij de wc en het bad? (Dus de afmeting van het bad en wc naast elkaar)
eindelijk geen herrie en bouwvakkers meer maar een prachtige badkamer én heel veel stof. Dit weekend maar eens beginnen met schoonmaken, ik ben benieuwd..
Denise_Storm schreef:Heel mooi geworden zeg! Mag ik vragen hoe breed de ruimte bij jou is bij de wc en het bad? (Dus de afmeting van het bad en wc naast elkaar)
is echt ruim zat als je t mij vraagt. Bad is 80 breed. Omdat het bad laag is voelt het nog n stuk ruimer. In de oude situatie stond de douchecabine waar het bad nu staat en dat was ook breed zat.
?