Katproof kerstdecoraties.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 17:36

Vazen/schalen met decoraties en kaarsen/lampjes, lampjes en evt een guirlande langs ramen/kozijnen of gewoon een kerstboom met kunststof ballen neerzetten en deze stevig vastzetten oid.

Ik heb jaarlijks gewoon een boom staan met vnl kunststof ballen en andere minder breekbare decoratie (gedroogde sinaasappelschijven, houten ornamentjes, strikjes, belletjes etc) erin, daarnaast een klein boompje met nepbontmuisjes en belletjes erin.
Toen ik nog geen honden had kregen de katten een paar kunststof kerstballen als speelgoed waarop ze zich konden uitleven.
Op de enkele keer na dat ze met hun staart per ongeluk een bal uit de boom zwiepten is alles heel gebleven en zijn ze er nooit in geklommen oid.

Huidige kat slaapt graag onder de kerstboom en omdat ik mijn hondjes niet vertrouw (vooral de Shih Tzu niet :')) staat de kerstboom op de salontafel.
Verder heb ik een streng met van die gehaakte ballen met lampjes erin op een kastje liggen, wat beeldjes/ornamenten her en der, lichtjes om een deurkozijn, raam/deurstickers en een vaas met kerstdecoratie en lichtjes. :)