The flip life

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Lobke_

Re: The flip life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-19 17:11

Haha wauw dat is snel ik vind Facebook ook wel heel fijn werken je krijgt veel sneller berichtjes dan op marktplaats

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 08:05

Ik klets mee in ben benieuwd naar tips e.d, zelf zit ik veel op groepen in Facebook.

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 08:59

Oeh leuk inderdaad, ik doe voor de hobby meubeltjes restylen en ga vaak naar de kringloop of haal dingen op van marktplaats. Liefst voor zo weinig mogelijk natuurlijk. Leuk opknappen en dan voor iets meer verkopen. Haal er meestal ruim mijn verf enzo uit, maar echt wat opleveren doet het vooralsnog niet :') nu moet ik wel zeggen, ik heb geen facebook dus ik moet het van marktplaats hebben.

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 10:14

Leuk topic! Het lijkt me wel heel leuk, maar opknappen enz is niet zo aan mij besteed, ben niet superhandig. En hoe weten jullie welke spullen goed verkoopbaar zijn? Koop je spullen die je interesseren of puur voor een goede opbrengst?

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 10:21

Wat betreft meubeltjes restylen koop ik meestal wel spullen die ik zelf ook binnen zou zetten, maar in sommige gevallen weet ik ook uit ervaring dat bepaalde soort meubels goed 'lopen'. Dus als ik die tegenkom en plek en tijd heb neem ik die ook puur omdat ik weet dat daar dan snel winst van te maken valt en ik weer nieuwe verf kan kopen bijvoorbeeld... maar meestal heb ik gewoon geen plek en tijd :')

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 13:12

Over kosten van de post: voor mensen in de grensstreek kan het een optie zijn om te verzenden via Duitsland. Aangetekend verzenden is daar véél goedkoper en ook verzekerd verzenden kan naar meer landen en veel goedkoper.
Bovendien blijken de 16-jarigen die onze plaatselijke supermarkt inzet achter de postbalie niet echt in staat om buitenlandse adressen goed in te voeren in het systeem terwijl dat bij Deutsche Post prima gaat.

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-19 16:55

Marleen_usar: ook al iets verkocht? Vaak scheelt het al een hoop als je goede foto's hebt en een duidelijk verhaal.

Wenni: goed bezig! Wel jammer dat het nog niet zo veel oplevert.

Diane: ik doe altijd maar wat soms dan zie ik advertenties met slechte foto's en dan denk ik wel een ach als ik dat koop en een paar kleine aanpassingen kan ik het dan wel iets duurder verkopen. Maar het is altijd een gok. Bij een fiets kan je makkelijk een band vervangen nieuw slot en bel oppoetsen en roest weg. Scheelt vaak al heel veel.

Estja; goede tip!

Hoe gaat het met jullie?