Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xDenies schreef:Wel eens gedroomd dat al mijn tanden uitvielen. Of inderdaad dat ik zwanger zou zijn (geen idee waarom, totaal geen behoefte aan en het zou ook helemaal niet kunnen), maar soms ook wel eens vreselijke dromen ..
Pas nog. Ik ben soms zo bang om mijn middelste hond kwijt te raken dat ik daar heel akelig over droom. Op de één of andere manier rende hij van me weg en werd in de droom aangereden. Toen ik daar achter kwam rende ik er naar toe maar kwam amper vooruit. Op het moment dat ik er bijna was hadden ze hem al ingeladen in een ambulance en werd hij weggebracht en niemand die zei dat het mijn hond was. Ja … vind dan je hond maar weer terug. Man ik werd echt in paniek wakker. Gelukkig lag hij naast me en heb hem even extra overdreven geknuffeld.
Als ik veel stress heb dan ga ik ook de meest bizarre dingen dromen, vaak heel negatief ook en kan daar de hele dag van slag van zijn.
Maar ook genoeg mooie dromen, van die heerlijke 'en ze leefde nog lang en gelukkig' dromen.
_mexx_lady_ schreef:Ik droom ook regelmatig dat een spin vanaf het plafond in bed landt, zo een super dikke enge spin. Ik dus wakker schiet en als ene malle met de dekens begin te gooien, licht aan,...
om er dan achter te komen dat het een droom was met een partner die zich te pleuris verschiet en op zijn zachts gezegd niet blij is.

prugelpiet schreef:Ik heb ook 1 keer gedroomd dat mijn zus overleed en dat ik daar een taart om ging bakken. Want joepie, ik had geen zus meer...
Een keer mijn moeder (die niet op mijn moeder leek?) en twee keer een vriendin van me.

Pantykous schreef:Ik top jullie allemaal.
Ik heb ooit gedroomd dat Yoda mij oraal bevredigde.
Daarna ging ik naar de wc (in het echt) en toen ik terugkwam riep ik blijkbaar heel boos 'kijk! Nu is die mevrouw weg! Het is allemaal jou schuld!. Oeps!
Ik heb af en toe een droom die een vroegere nachtmerrie herhaalt.... dan ben ik ook in t huis waar ik ben opgegroeid en het huis tegenover ons waar een soort van vriendinnen woonde.
moonfish13 schreef:Karbonkel. Wat een vreselijk ding was dat zeg, een beest om nachtmerries van te krijgen.![]()
Broertje en ik snappen er geen fiets van dat dat gekeken werd, iedereen vond m eng.
Jeugdtrauma.
Vreselijk.. de hel op aarde
Janine1990 schreef:moonfish13 schreef:Karbonkel. Wat een vreselijk ding was dat zeg, een beest om nachtmerries van te krijgen.![]()
Broertje en ik snappen er geen fiets van dat dat gekeken werd, iedereen vond m eng.
Jeugdtrauma.
Heb je die docu ook gezien dan?
Ik begrijp nu dat mijn ouders niet begrepen dat het eng was![]()
Maar mijn klas en ik dachten daar wat anders overVreselijk.. de hel op aarde
_mexx_lady_ schreef:Ik droom ook regelmatig dat een spin vanaf het plafond in bed landt, zo een super dikke enge spin. Ik dus wakker schiet en als ene malle met de dekens begin te gooien, licht aan,...
om er dan achter te komen dat het een droom was met een partner die zich te pleuris verschiet en op zijn zachts gezegd niet blij is.