Jouw allervreemdste droom?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 22:18

Ik heb weleens gedroomd dat Paul de Leeuw in mijn keukenprullenbak woonde en me bekogelde met afval als ik langs liep. Kwam hij er zo uit omhoog met het deksel nog op z'n hoofd bungelend, en dan begon 'ie te smijten hoor.

-O-

HorseTimeXL

Re: Jouw allervreemdste droom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 22:23

Wat ik vroeger trouwens droomde en heel vaak ook nog terug kwam was dat of ik werd 'aangevallen' door vlinders. Of dat een kat met zijn poten op mijn hoofd sprong. Vooral de vlinder droom had ik vroeger heel vaak. Ook steeds weer terugkomend.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 22:28

xDenies schreef:
Wel eens gedroomd dat al mijn tanden uitvielen. Of inderdaad dat ik zwanger zou zijn (geen idee waarom, totaal geen behoefte aan en het zou ook helemaal niet kunnen), maar soms ook wel eens vreselijke dromen ..

Pas nog. Ik ben soms zo bang om mijn middelste hond kwijt te raken dat ik daar heel akelig over droom. Op de één of andere manier rende hij van me weg en werd in de droom aangereden. Toen ik daar achter kwam rende ik er naar toe maar kwam amper vooruit. Op het moment dat ik er bijna was hadden ze hem al ingeladen in een ambulance en werd hij weggebracht en niemand die zei dat het mijn hond was. Ja … vind dan je hond maar weer terug. Man ik werd echt in paniek wakker. Gelukkig lag hij naast me en heb hem even extra overdreven geknuffeld.

Als ik veel stress heb dan ga ik ook de meest bizarre dingen dromen, vaak heel negatief ook en kan daar de hele dag van slag van zijn.

Maar ook genoeg mooie dromen, van die heerlijke 'en ze leefde nog lang en gelukkig' dromen.

Dat van die tanden is zo vuil... Heb die droom ook al regelmatig gehad.

Wat je vertelde over je hond.
Over één van de honden waarmee ik ging wandelen (een whippet) heb ik ook eens een nare droom gehad.
Ik was met hem aan het wandelen, het was schemering/zonsondergang en hij liep ook een stuk voor mij uit. Plots was hij 'weg' en ging ik hem in paniek zoeken. Toen zag ik hem in het midden van de weg liggen, hij leefde nog maar zijn poten waren eraf en lagen op random plaatsen op de grond...

Ik droomde ook ooit dat er een worm in mijn knie zat. In mijn droom voelde ik hem wegschieten (zag het volgens mij ook half doordat mijn knie openlag) en toen werd ik wakker. Heb me echt ziek gevoeld door die droom, was ronduit smerig. (Ging nog een heel stuk aan vooraf)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 22:43

Het was een tijd van oorlog... marlinde was opgesloten in een vreselijk weeshuis. Het houten hek was heel laag, maximaal 25 cm hoog. maar toch kon ze niet ontsnappen. Gelukkig smokkelden Gerard en Gorden een grote platte kar met een grote pan erop mee naar binnen. Daar deden ze een hond in. En stiekem wisselden ze die om voor Marlinde. Zodat niemand het zou merken. Maar Marlinde, Geer en Goor vonden het zielig om de hond in het vreselijke weeshuis te laten. Dus besloten ze om ‘s nachts de hond terug te stelen. Hierop volgt nog een sidderend avontuur... Maar dat is voor de volgende keer!

Heb dit écht meerdere keren gedroomd. Zó random. :=

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 23:10

Ik ben in mijn droom ooit bevallen van een nest labrador puppy's :j

AnnickT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 23:18

Ik heb al regelmatig gedroomd dat een mannelijk dier dat ik ken (bijvoorbeeld mijn hamster en onlangs nog de ruin die ik rijd) ineens drachtig was en jongen kreeg. Echt vreemd, maar in mijn droom is het altijd heel logisch :')

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 23:28

Een van mijn raarste dromen is al minstens 15 jaar geleden. Ik droomde dat ik ergens moest ontsnappen en dat kon alleen maar rollend. Toen ben ik m’n bed uitgerold, de kamer door, de deur door en de gang in. Daar werd ik compleet verward wakker terwijl m’n ouders de gang in kwamen vliegen omdat ze schrokken van het kabaal :=

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 23:31

Ik droom regelmatig dat ik slaap en wakker wordt in mijn droom, direct weer slaap en dus in een vicieuze cirkel blijf van wakker worden en slapen. Super eng, omdat ik dus ook niet wakker kon worden om eruit te komen.

Ik droom ook regelmatig dat een spin vanaf het plafond in bed landt, zo een super dikke enge spin. Ik dus wakker schiet en als ene malle met de dekens begin te gooien, licht aan,...
om er dan achter te komen dat het een droom was met een partner die zich te pleuris verschiet en op zijn zachts gezegd niet blij is.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 23:32

Ik droom regelmatig over een skipiste waar ik aan het skiën ben en waar dan halverwege geen sneeuw meer ligt en ik over het gras verder moet. Heel bijzonder, ook omdat hij steeds terugkeert. Soms met pistes waar ik geweest ben maar ook voor mij onbekende skigebieden.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 23:34

_mexx_lady_ schreef:
Ik droom ook regelmatig dat een spin vanaf het plafond in bed landt, zo een super dikke enge spin. Ik dus wakker schiet en als ene malle met de dekens begin te gooien, licht aan,...
om er dan achter te komen dat het een droom was met een partner die zich te pleuris verschiet en op zijn zachts gezegd niet blij is.

Ik heb dat dus een keer écht gehad, nu lijken dromen daarover niet meer zo vreemd :=

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 23:36

Oh Century hou op, zo meteen slaap ik helemaal niet meer -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 23:46

Ik heb een keer gedroomd dat ik en een vriendinnetje met mijn kat gingen wandelen (nee, ik wandel helemaal niet met de katten) Zij trok echter zo hard dat mijn kat werd onthoofd. Ik zie het nog zó voor me. Hoofd - niks - randje vel - niks - lichaam.
Het bloedde niet. De kat was leeg van binnen en was ook niet dood. Hij lag stil op de grond te knipperen. Ik had in die droom 0,0% paniek en heb de kat weer aan elkaar gelijmd.

Toen ik wakker werd heb ik 'm toch maar even een knuffel gegeven :+

Ik heb ook 1 keer gedroomd dat mijn zus overleed en dat ik daar een taart om ging bakken. Want joepie, ik had geen zus meer... -O-

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 23:52

prugelpiet schreef:
Ik heb ook 1 keer gedroomd dat mijn zus overleed en dat ik daar een taart om ging bakken. Want joepie, ik had geen zus meer... -O-

:oo _O-

Ik heb al zeker drie dromen gehad waarin ik mensen vermoord. :o Een keer mijn moeder (die niet op mijn moeder leek?) en twee keer een vriendin van me.
Maar het 'vervelende' is dat ze op een manier altijd terug tot leven komen en ik me in mijn droom dan heel ongemakkelijk voel. Want ja, hoe ga ik aan hun uitleggen dat ik hun heb proberen te vermoorden, awkward toch? :')

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 00:00

Ik top jullie allemaal.

Ik heb ooit gedroomd dat Yoda mij oraal bevredigde.

:')

:D

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 00:04

Pantykous schreef:
Ik top jullie allemaal.

Ik heb ooit gedroomd dat Yoda mij oraal bevredigde.

:')

:D

HAHAHA

Dit wordt mijn favoriete topic.

Ik heb vanmiddag nog gedroomd dat het geluid van de reclames op tv het niet meer deed. Dus zat er een vrouw bij ons op de bank live de reclames in te spreken.
Ik werd daar zo geïrriteerd van, dat ik tijdens een sessie heel hard in haar oor schreeuwde: ZIJN HIER NU 15 MILJOEN MENSEN VOOR INGEHUURD??
En toen begon ze met een heel betoog te vertellen dat dat heel storend voor haar was -O-

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 00:08

Jeetje wat zijn jullie achterlijk creatief in jullie slaap zeg!
Ik kom niet verder dan besprongen worden door ‘iets’ of een huge spin, of ongepland wakker worden in mijn meest gehaatte ziekenhuis ever.
Bij de laatste heb ik de arts in mijn dromen al meermaals compleet verbouwd inclusief gebroken neus.
Maar daar stopt het dus wel aardig, geen taarten bakken om te vieren dat je zusje dood is iig. :+

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 00:10

OMG you guys made my day _O- _O-
Geweldig topic!

Ik heb ooit gedroomd dat ik met een fjord op de wereldkampioenschappen dressuur reed. Daarbij kreeg ik natuurlijk dispensatie voor zijn korte beentjes en we versloegen zelfs Anky :+

En 1 keer dat ik in een bakkerij was met mijn vriend en toen waren mijn armen vol met spullen maar we moesten nog een zak met pistolets aannemen van de windelbediende. Maar mijn vriend stond daar maar. (Die sliep ook gewoon naast mij) Dus ik ben half slaapdronken op hem beginnen schreeuwen over pistolets. Was ie niet zo happy mee :+ Daarna ging ik naar de wc (in het echt) en toen ik terugkwam riep ik blijkbaar heel boos 'kijk! Nu is die mevrouw weg! Het is allemaal jou schuld!. Oeps!

En als kind slaapwandelde ik vaak. Zelfs al de voordeur opengetrokken. Een keer kwam pa mij halen en zei 'het is goed, ik ben papa'. Waarop ik doodleuk 'nou sorry voor jou, daar kan je helaas ook niet veel aan veranderen he' moet geantwoord hebben.
Laatst bijgewerkt door Poekkie op 08-09-19 00:13, in het totaal 1 keer bewerkt

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 00:10

Achterlijk creatief :') Ik heb af en toe een droom die een vroegere nachtmerrie herhaalt.... dan ben ik ook in t huis waar ik ben opgegroeid en het huis tegenover ons waar een soort van vriendinnen woonde.

En die werd overheerst door jawel.. reigers & 1 t-rex. Maar die laatste net zo groot als de reigers. En die begonnen onder mijn stapelbed (dood eng) en ze namen de hele boel over.

Jaa! Ik heb jaren nachtmerries van reigers gehad door die stomme koi vijver.
En ik kijk bij die droom ook echt toe en weet dat t van vroeger is, maarja... :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 00:12

Durfde ook nooit mijn hoogslaper uit, bang dat ik ineens 'handen' om mijn enkels voelde waar dus die reiger en t-rex altijd zaten. Of Karbonkel, die mogen we niet vergeten.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 00:13

Karbonkel. Wat een vreselijk ding was dat zeg, een beest om nachtmerries van te krijgen. :+
Broertje en ik snappen er geen fiets van dat dat gekeken werd, iedereen vond m eng. :')
Jeugdtrauma.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 00:16

Ik heb geen idee, ik droom raar :')
-vast komen te zitten in een atractiepark met school, niet weg mogen, toen opeens gegijzeld worden. Snachts weggeglipt met een aantal vrienden en een leerkracht, op een trein gesprongen. Houdoe, rest vd school!

Voor de rest kan ik echt heel realistisch een dag bij de paarden dromen

Nachtmerries heb ik ook vaak, gaat van onthoofde knuffelberen tot leeggezogen worden door aliens

Verser heb ik mezelf wel aangeleerd om dromen te herkennen, waardoor ik én kan nadenken én mezelf wakker maken, als ik dat wil. Duurde lang, lukt nog niet altijd maar wel al regelmatig!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 00:18

Vroegah droomde ik vaak over onze kat. Keer op keer dezelfde droom...
We hadden een witte kat, Spetter.

Die waren we in mijn droom dan kwijt, dan gingen we in de auto op zoek... Vonden we 'm dood terug. Allemaal schildertape aan zijn mooie witte lijfje. Ik schudde hem dan van verdriet, en dan hoorde je dat gerammel van die poppenogen (die open dicht dingen) en gingen de ogen zo raar ook op en neer...
Nachtmerrie was dat :o

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 00:18

moonfish13 schreef:
Karbonkel. Wat een vreselijk ding was dat zeg, een beest om nachtmerries van te krijgen. :+
Broertje en ik snappen er geen fiets van dat dat gekeken werd, iedereen vond m eng. :')
Jeugdtrauma.

Heb je die docu ook gezien dan?

Ik begrijp nu dat mijn ouders niet begrepen dat het eng was :')
Maar mijn klas en ik dachten daar wat anders over :') Vreselijk.. de hel op aarde :')

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 00:22

Janine1990 schreef:
moonfish13 schreef:
Jeugdtrauma.

Heb je die docu ook gezien dan?

Ik begrijp nu dat mijn ouders niet begrepen dat het eng was :')
Maar mijn klas en ik dachten daar wat anders over :') Vreselijk.. de hel op aarde :')

Nou ik ging er naar vragen bij oud klasgenoten, en iedereen was bang voor die pop toen. :')
Op facebook ontplofte het ook echt bij een ken je hem nog post ergens over Karbonkel. :') _O-
Inderdaad ik vond dat ding de hel op aarde, is er echt een docu over? Zien!

Edit:
https://www.2doc.nl/speel~WO_VPRO_10856 ... rgen~.html
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 08-09-19 00:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 00:29

_mexx_lady_ schreef:

Dit heb ik dus ook super vaak. Laatst nog dacht ik dat er een reuzegarnaal zat op het nachtkastje van m'n vriend. Was helemaal in paniek. Heb hem wakkergemaakt, hij was chagrijnig, zeg ik hardop "Er zit een reuzegarnaal op je nachtkastje!" om vervolgens in lachen uit te barsten toen ik mezelf het hoorde zeggen.

Hij was wat minder blij met me. :')