Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-23 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt
MoSt81
Geplaatst: 08-09-19 07:42
Dit is toch iets waar je zelf uit moet komen. Je bent "pas" 29 dus je hebt nog tijd genoeg om er rustig achter te komen wat je wilt. Als het langzaam geen duidelijke NEE meer is maar richting een misschien gaat is het wel zo eerlijk om dit met je vriend te bespreken. Dan kan hij ook nadenken wat hij wil. Ik heb geen idee of deze droom een teken is, maar als je er toch al mee bezig was is er in ieder geval twijfel aan die duidelijke NEE. Er over nadenken kan in ieder geval geen kwaad. Op een gegeven moment kom je er wel achter wat je wilt. Succes
Zwanger zijn hoeft in dromen niet perse van een kind. Misschien ben je bezig met andere grote veranderingen? Wensen waar je over twijfelt? Probeer het te zien als inspiratie maar trek het veel breder dan alleen een kind.
kwita
Geplaatst: 08-09-19 09:01
Misschien gaat je relatie wel uit en word je later toch mama met een andere partner of zo.
heb ook wel eens zo iets gedroomd en warempel het kwam nog uit ook!
marleen_usar
Geplaatst: 08-09-19 09:07
Dromen over zwanger zijn staat voor een nieuwe richting of een nieuw idee, het heeft niks met zwanger zijn te maken.Wie kwamen er nog meer in je droom voor, hun kunnen je helpen om je nieuwe idee te laten slagen.
Mungbean
Geplaatst: 08-09-19 09:11
Ik ben van mijn hele leven anti-kind naar ‚misschien is het toch leuk‘ gegaan op mijn 34e. Je betrapt je jezelf dan gewoon steeds vaker op zulke gedachten. De droom zou ik eerst even achter je laten, net zo goed kwam dat bijv omdat je een kleine gasbuikpijn had in je slaap of omdat je bezig was met die babyshower. Ik heb ook wel eens snachts slaapdronken naar mijn buik gegrepen met de gedachte dat ik hoog zwanger was, maar toen bewoog er gewoon heel veel gas door mijn darm
Dromen zijn ook een manier om dingen te verwerken en zijn daarmee ook verschrikkelijk beinvloedbaar. Als mijn dochter bijvoorbeeld een nachtmerrie heeft over een dinosaurus dan overleggen we even wat een beter onderwerp is (wasberen of sinterklaas) en dan slaapt ze daarna heel tevreden.
Anoniem
Geplaatst: 08-09-19 11:32
.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-23 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Suzanne F.
Geplaatst: 08-09-19 14:31
Als je aangeeft in een moeizame relatie te zitten en kinderen krijgen met hem zeker niet ziet gebeuren dan kan het zomaar zijn dat jouw droom aangeeft dat je toe bent aan verandering. Dan zou ik eerst daar eens beginnen en goed nadenken over of dit de man is waar je oud mee wilt worden.