Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Mijn vriend heeft lichte hoarder-trekken, dus als het aan hem ligt is het antwoord 'op zolder', of hij verkoopt het als hij weet dat hij er redelijk wat geld voor kan vangen. Als dat een optie is dan bedenkt hij zich echter bij aankoop al dat verkoop op den duur een mogelijkheid kan zijn en dan probeert hij zelfs de originele dozen te houden. Dat gaat er bij mij niet in, de doos is het eerste dat gaat, we wonen in een klein huis en ik ben geen dozenopslag
.
elnienjo schreef:daantjuhhh schreef:Ik zet bijna alles op de weggeefhoek
Tenzij iets niet meer bruikbaar is.
Kom er zo bijna altijd vanaf!
Van een oude pallet tot zeep. Je kunt het zo gek niet bedenken.
Vind je dat niet vervelend, al die vreemde mensen die aan huis komen? Vind het toch een verschil maken of er iemand aan de deur komt die geld over heeft voor iets of eentje die het voor niks wil hebben.
Inujojo schreef:Dat is de eeuwige strijd bij ons in huis. Mijn vriend heeft lichte hoarder-trekken, dus als het aan hem ligt is het antwoord 'op zolder', of hij verkoopt het als hij weet dat hij er redelijk wat geld voor kan vangen. Als dat een optie is dan bedenkt hij zich echter bij aankoop al dat verkoop op den duur een mogelijkheid kan zijn en dan probeert hij zelfs de originele dozen te houden. Dat gaat er bij mij niet in, de doos is het eerste dat gaat, we wonen in een klein huis en ik ben geen dozenopslag
.
Ik ben veel praktischer. Als het aan mij ligt gaat eigenlijk alles waarvan ik denk dat ik het niet meer nodig heb per direct weg. Kleding en schoenen die nog goed draagbaar zijn gaan naar een inleverpunt, maar bijna al het andere gaat per direct naar de stort.