Wat te verdienen op een paardenstal?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:56

Romeo2007 schreef:
15 euro netto per uur vind ik echt te veel hoor. Voor 40 uur per week keiig je dan 2400 netto
Dan zou je 3600 euro bruto moeten gaan verdienen. Dat krijgen de meeste afgestudeerde hbo’ers niet eens

3600 bruto fulltime is een vrij normaal salaris hoor voor een hbo’er in loondienst.

TS mag zelf inzetten, dan zou ik ook niet zo laag beginnen... Straks gaan ze wel accoord met 15€ per uur :Y) Je kan altijd nog zakken.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:00

Ze vragen jou wat je wil verdienen. Daarmee starten de salaris onderhandelingen.

Standaard is dat een werkgever het liefst een goede werknemer aantrekt voor een zo gunstig mogelijk salaris.
En jij wil een fijne baan waar je ook "goed" voor betaald wordt.
Daar ligt de onderhandelingsruimte.

Het minimumloon is de ondergrens, waar je in ieder geval op uitkomt.
Dus start de onderhandelingen hoger, zodat beide partijen na onderhandeling uitkomen op voor beide acceptabel bedrag.

Maar staar je niet alleen blind op salaris, ook secundaire arbeidsvoorwaarden en flexibiliteit zijn belangrijke onderhandelings onderwerpen.

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:51

verootjoo schreef:
Romeo2007 schreef:
15 euro netto per uur vind ik echt te veel hoor. Voor 40 uur per week keiig je dan 2400 netto
Dan zou je 3600 euro bruto moeten gaan verdienen. Dat krijgen de meeste afgestudeerde hbo’ers niet eens

3600 bruto fulltime is een vrij normaal salaris hoor voor een hbo’er in loondienst.

TS mag zelf inzetten, dan zou ik ook niet zo laag beginnen... Straks gaan ze wel accoord met 15€ per uur :Y) Je kan altijd nog zakken.

Daar heb ik een andere mening over maar dit topic is daar de plek niet voor.

Veel succes TS en hoop dat je er wat moois uithaalt!