Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 12:49

Ik houd niet van chocolade en ik houd nog minder van kinderen.
Vooral dat laatste wordt moeilijk begrepen.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 12:51

Ik vind Friends vreselijk, echt dom.

Ik ga niet naar verjaardagen van familieleden. Ik zit liever thuis of ergens anders, waar ik het wel naar mijn zin heb.

Ik heb een ontzettende hekel aan kinderen en baby's :=

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 12:51

Ik werk met dieren en vind heel veel mensen wreed in hoe ver ze gaan. Welzijn van het dier is vaak zo enorm achtergesteld aan het ego van de persoon die er aan aan vast hangt. Op tijd euthen en ook bij je dier zijn als dat moment er is komt echt veel te weinig voor. 'ik kan het niet aan om het te zien'... Et alors, neem je verantwoordelijkheid en wees er voor je dier.

Kinderen zijn ook niet my cup of tea. Ik kan mijn eigen neefjes en nichtjes hebben, die van mijn vriend ook, daar houdt het wel op.
Laatst bijgewerkt door Hoppit op 29-08-19 12:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 12:54

Ik vind lange manen oerlelijk. Ja, ook wanneer het er perfect verzorgd en alles uitziet. Sokken idem.
Ik vind comedys stom, vooral als er van die lach en applaus stukken in zitten. Uberhaupt vind ik het meerendeel van programmas op tv, alle films en series helemaal niks.
Ook makeup vind ik bij 95 % van de mensen lelijk. Maar dat zeg ik dan maar nooit :+

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 12:55

Ik ben tegen zwarte Piet in de vorm zoals hij tot voor kort was. Compleet zwart of donkerbruin dus.
Laatst bijgewerkt door Storm op 29-08-19 12:58, in het totaal 1 keer bewerkt

purny

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 12:58

Ik vind alles waar het woord bonus voor staat irritant en niet klinken. Dus bonuskind, bonusvader enz

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-19 12:59

purny schreef:
Ik vind alles waar het woord bonus voor staat irritant en niet klinken. Dus bonuskind, bonusvader enz

Dit is echt vreselijk inderdaad

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:00

Bloemen.

Ik snap het hele concept gewoon niet. Ze worden gekweekt, mogen groeien tot een zeker moment. Dan worden ze afgesneden, in een bak water gezet en iedereen zegt: "Wat mooi he" terwijl die dingen dood staan te gaan.

Klijntje

Ik heb echt he-le-maal niks met Friese paarden.
De zanger van Coldplay zingt vals.
Ik volg geen enkele (reality) serie of talentenjacht en ga vrijwel nooit naar de bios ('moet je echt zien!' is aan mij totaal niet besteed)
Ik vind het Eurovisie Songfestival echt een straf en zonde van de tijd.

Storm

Ik vind wijn, bier, koffie, thee en cola vreselijk smerig.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:03

Ik vind Harry Potter van wat ik gezien heb echt niet de hype waard :+

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:05

Ik vind dat 'iedereen mag een mening hebben over alles' een achteruitgang in de ontwikkeling van de mensheid is. :+

Oh. En ik ben niet tegen de doodstraf.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:07

- ik vind de meeste Friezen en Tinkers echt schijtlelijk, kan niet begrijpen hoe mensen dat oprecht mooie rassen kunnen vinden :o
- ik HAAT kinderen en het feit dat elke willekeurige gek die zomaar mag maken zonder enige consequenties en denk dat de wereld en een hoop mensen heel wat beter af zijn als er minder geboren worden, en in een ideale wereld zou ik graag meer kindvrije zones op terrassen/restaurants etc zien. Kinderverjaardagen etc ga je mij ook nooit tegenkomen.
- ik vind TV en de programma’s die erop te zien zijn echt dommer dan dom tegenwoordig. Temptation island, chateau meiland, ex on the beach en al dat soort hersenafbrekende onzin. Ik hou wel van een portie leedvermaak maar niet zo en met 20 net zo hersenloze reclames er tussendoor elke 10 min. Ik heb geen TV abbo meer en kijk alleen nog maar Netflix/YouTube etc.

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:08

Ik vind bier, wijn en aanverwante artikelen echt heel vies en zie niet in waarom je dat zou "moeten leren drinken"

Ik luister (als 19 jarige) liever naar klassieke muziek dan naar de radio

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:09

Ik kijk Dr Pimpel Popper en geniet oprecht.

De rest van de mensen die ik ken, vind het vreselijk smerig.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:10

Ik heb een hekel gekregen aan Instagram/Facebook, omdat iedereen daardoor in zijn telefoon leeft, niet meer spontaan met elkaar gecommuniceerd en ze elkaar willen overtreffen met hoe geweldig hun leven is.

Gezien mijn leeftijd (25), word ik raar aangekeken door mensen als ik zeg dat ik het niet heb of niet gebruik.
Laatst bijgewerkt door Wiwabalia op 29-08-19 13:14, in het totaal 1 keer bewerkt

luuntje

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:13

Dr. pim-le Popper kijk ik ook graag.
Jammer dat er zoveel herhalingen zijn.

Ik ben 43 jaar en drink geen alcohol.

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:14

-Ik vind ananas op een pizza wel lekker :+

-Romcom's zijn echt totaal niet aan mij besteed

En zo vast nog wel wat meer.

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:15

Ik haat mensen die een hekel aan kinderen en honden hebben. Ik haat al die Nederlandse simpele zielen uit het dorpje Polopos en dan vooral Juani

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:15

Ik vind heel veel afgekeurde mensen aanstellers of profiteurs.
IMO kunnen ze prima hun steentje kunnen bijdragen in de maatschappij.
Dan specifiek het deel met vage klachten , of geen echte diagnoses.

Als je thuis op de bank kan zitten, op vakantie kan gaan , de hond kan uitlaten , festivals af kan gaan etc etc , kan je ook wel 3 uurtjes achter een kassa zitten of voorlezen aan dementerende ouderen bijvoorbeeld.

Ik ben verder echt anti social media als bv FB / Twitter / Instagram etc.
Eigenlijk alles wat men gebruikt om zichzelf te ´presenteren ´.

AmberG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:16

gerlindie schreef:
Ik vind bier, wijn en aanverwante artikelen echt heel vies en zie niet in waarom je dat zou "moeten leren drinken"

Dit. Nou heb ik sws nooit gedronken, en ben ik ook eigenlijk niet zo'n fan van alcohol gebruik (mijn unpopular opinion), maar ook bij bijvoorbeeld spa rood zei mijn moeder altijd tegen me dat ik het moest leren drinken. Daar snap ik nou werkelijk niks van, want dat betekent dus dat het in eerste instantie gewoon niet te zuipen is. Dan voel ik dus ook 0 behoefte omdat te leren, puur omdat het lekker zou moeten zijn.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:16

-Menthol/munt is een geur voor mij om van te kotsen. Kauwgom is in mijn auto verboden.

-Dat in mijn relatie we beide de broek aan hebben ipv het gezeur dat er iemand een mannetje en de ander een vrouwtje is. Honds irritant en blijkbaar moeilijk te snappen.

-woordje regenboog gezin/homohuwelijk. In mijn mening is dat gewoon gezin en huwelijk, niks speciaals aan.

-Arabieren zijn kl*teknollen in mijn mening. En haflingers/tinkers lompe rikken die over algemeen slecht opgevoed worden

-paarden kunnen rotzakken zijn. Een hoop mensen denken dat er altijd iets mis moet zijn wanneer een paard wangedrag vertoont. Sommige zijn gewoon zure bokken net zoals mensen.
Laatst bijgewerkt door speedfiets_2 op 29-08-19 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:17

Oh en als toevoeging (en wellicht niet heel unpopular afhankelijk van in welke kringen je gaat kijken): ik vind dat mensen wiens paard slechts enkele uurtjes per dag buiten stal komt zouden zich kapot moeten schamen en wat mij betreft geen paard meer mogen hebben zolang het alleen in die situatie kan. Gevalletjes van boxrust en uitzonderingssituaties natuurlijk even buiten beschouwing gelaten.

Many

Ik houd niet van het strand. Niet in de zomer, niet in de winter. Dat zand zit in no time overal, het waait er altijd hard en er ligt van dat vieze zeewier. Brrr.

Oh ja, en ik vind de meeste films of series die als 'goed' worden beschouwd, niks aan. Doe mij maar iets simpels als Gilmore Girls.
Laatst bijgewerkt door Many op 29-08-19 13:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Ghostattack

AmberG schreef:
gerlindie schreef:

Dit. Nou heb ik sws nooit gedronken, en ben ik ook eigenlijk niet zo'n fan van alcohol gebruik (mijn unpopular opinion), maar ook bij bijvoorbeeld spa rood zei mijn moeder altijd tegen me dat ik het moest leren drinken. Daar snap ik nou werkelijk niks van, want dat betekent dus dat het in eerste instantie gewoon niet te zuipen is. Dan voel ik dus ook 0 behoefte omdat te leren, puur omdat het lekker zou moeten zijn.

Ik vind sowieso dat ik niks hoef te leren eten of drinken. Als ik iets niet lekker vind, dat is dat zo. Punt. Die discussie voer ik al 23 jaar met mijn vader. Ik lust geen aardappels, gewoon NIET en ik ga het ook niet leren eten :')