Collega verongelukt op het werk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SplashIsLief

Re: Collega verongelukt op het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 11:52

Wat een vreselijke situatie. Ik wens je veel sterkte toe :(:)

MeMar

Re: Collega verongelukt op het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 12:02

Heey J,

Wat ontzettend naar om te horen.. :-(
Hopelijk kunnen jullie onderling goed met elkaar praten op het werk en het een plekje gaan geven.
Ik begrijp je woorden maar al te goed.
In mijn rol als VGM functionaris op het werk zie ik heel af en toe zaken waarvan ik denk dat kan veiliger. De mannen bij ons op het bedrijf nemen de risico's soms voor lief want ze doen dit al, bij wijze van, 40 jaar zo zonder problemen...
Een spiegel voorhouden en blijven attenderen op de risico's is het minste wat ik hierin kan doen.

Ik begrijp het dan goed dat jij als direct leidinggevende wordt gezien?

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-19 14:34

MeMar schreef:
Heey J,

Wat ontzettend naar om te horen.. :-(
Hopelijk kunnen jullie onderling goed met elkaar praten op het werk en het een plekje gaan geven.
Ik begrijp je woorden maar al te goed.
In mijn rol als VGM functionaris op het werk zie ik heel af en toe zaken waarvan ik denk dat kan veiliger. De mannen bij ons op het bedrijf nemen de risico's soms voor lief want ze doen dit al, bij wijze van, 40 jaar zo zonder problemen...
Een spiegel voorhouden en blijven attenderen op de risico's is het minste wat ik hierin kan doen.

Ik begrijp het dan goed dat jij als direct leidinggevende wordt gezien?

Dit is inderdaad een groot probleem :n

Mijn baas staat uiteraard boven mij, maar ik ben officieel gezien wel een leidinggevende.

Wij zijn vrijdag ook met het werk naar de begrafenis geweest. Enorm heftig, alhoewel dat misschien gedeeltelijk kwam door de enorm religieuze, Portugese ceremonie... Hopelijk heeft dit in ieder geval wat "closure" gebracht, want na een lang weekend gaat het werk nu gewoon door.