Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Stuur zit op armlengte afstand ongeveer, ik moet m'n benen strekken om pedalen helemaal in te drukken.
Liesje1611 schreef:Ik moet altijd enorm hard lachen als ik mensen zo recht/dicht op het stuur zie zitten met handjes op 2u10, sorry TSvind het er altijd een beetje sullig uitzien. Maar qua rugklachten wel begrijpelijk!
Ikzelf rij met mijn stoelleuning wat naar achter en één hand onder aan het stuur, tenzij er heftige wind oid staat.
Niet helemaal rechtop, maar ik hang ook niet onderuit want dan kan ik voor mijn gevoel niet op de weg kijken. Meestal heb ik één hand onder aan het stuur vast, tenzij het waait of heel druk is bijvoorbeeld
Heb een klein autootje en ben zelf heel lang met hele lange benen, dus kan niet al te ver achterover leunen omdat ik dan niet meer bij mijn stuur kan en mijn stoel kan niet dichterbij want dan passen mijn benen er niet meer onder
na het halen van mijn rijbewijs ook nooit meer zo gereden. Wanneer ik nu met 2 handen rijd dan 1 hand linksonder en 1 hand rechtsboven. Oh en op de een of andere manier zit ik altijd een beetje scheef in mijn stoel. Ik neig met mijn billen wat meer naar de deur te zitten en met mijn benen richting de bijrijderskant.
heidy_wilco schreef:Ik zit rechtop, maar wel zo dat ik comfortabel zit (lichtjes achterover). Linkerhand op het stuur om 10 uur, de rechterhand, als ik hem niet gebruik voor schakelen oid, heb ik op ongeveer 5 uur, gewoon relaxed, maar wel paraat zodat ik gelijk kan ingrijpen als het nodig is.