Welke portomonee heb jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 09:52

Yenni schreef:
Hallo Bokkers,
Ik heb altijd grote portomonees gehad. Ik heb er nu ook een grote, waar fijn al het briefgeld netjes erin kan zonder dat het kreukt. Nu is die wel erg groot waardoor het niet in een kleinere tas past of het is proppen en er past niks meer bij.. Niet zo heel handig dus. Nu ben ik aan het kijken voor een kleine. Formaat bankpas zeg maar. Hebben jullie daar ervaringen mee? Vinden jullie dat handig werken qua briefgeld met opvouwen enzo?

Ben benieuwd!

Ik had een Mighty Wallet. Onverwoestbaar.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 10:08

Ik heb mijn pinpas en rijbewijs altijd in mijn telefoon. Eigenlijk nooit contant geld.

Myfairytale

Re: Welke portomonee heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 10:50

Ik heb dus de Secrid en heb altijd een beetje contant bij me, voor het geval dat. Maar dat zijn altijd briefjes van 5,10, 20 ofzo. En ik gebruik het nooit. :+
En als we al kleingeld hebben/krijgen dan gaat hier thuis alles in een pot. Voor collectes, feestjes, etc. En als het onverwachts toch een keer veel zou zijn, dan storten we het wel een keer.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 11:11

Ögon Designs kaart houder. Heb eigenlijk nooit briefgeld of kleingeld bij me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 11:15

Ik heb een burkley portemonnee omdat die zo mooi bij mijn tas past :o Echt superfijn, want briefgeld past er omgevouwen in en al mijn pasjes kunnen erin.
Ik moet wel echt een kleinere portemonnee of sectie hebben voor als ik een kleine handtas mee heb, want het is soms echt martelen om dat ding in en uit een tas te krijgen :')

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 11:20

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-19 11:41

xJitskee schreef:
Ik heb een burkley portemonnee omdat die zo mooi bij mijn tas past :o Echt superfijn, want briefgeld past er omgevouwen in en al mijn pasjes kunnen erin.
Ik moet wel echt een kleinere portemonnee of sectie hebben voor als ik een kleine handtas mee heb, want het is soms echt martelen om dat ding in en uit een tas te krijgen :')

Dit probleem inderdaad :') ik ga denk ik toch voor de kleine versie. Ik ga eens een leuke zoeken op internet, bedankt allemaal!

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 11:51

Ik heb ook een dubbele secrid en een klein beugelknioje mee als ik denk contant geld nodig te hebben. Moet zeggen dat ik echt nooit meer dan 10 euro contant heb, dus als we naar het buitenland gaan is het wel nadrukkelijk even er aan denken om te pinnen vooraf.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 11:54

Geen :D heb er een hekel aan want dan moet ik een tas meesjouwen voor alleen een portemonnee. Alle pasjes zitten in m'n telefoon en ik heb zelden contant geld bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 12:03

Ik heb een telefoonhoesje waar ik mijn telefoon in kan magneten. Heb 3 vakjes voor pasjes (heb alles in Stocard staan, dus zit alleen pinpas en rijbewijs in) en nog een wat grotere voor briefgeld. Maar dan moet je ze idd wel opvouwen. Ik vind het ideaal, hoef ik alleen maar aan telefoon met hoesje te denken als ik wegga :+

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 12:11

Ik heb 2 portemonnees, één grote voor op vakantie en dagjes uit (gezin id kaarten, verzekeringspassen etc). En een kleine knipbeurs, daar zitten 2 vakjes in, in de ene stop ik mijn bankpas en rijbewijs en het andere brief en muntgeld.

Maar de laatste tijd betaal ik veel met mijn telefoon, ideaal! Ik heb ook de stocard app, heel handig, want je hebt al je spaarpasjes digitaal, veel handiger dan al die losse pasjes van winkels in je portemonnee.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 20:57

Afbeelding

Ik heb een grote portomonnee van Michael Kors. Ding was mega duur, heb ik ondertussen al sinds mei 2016 en ziet er nog steeds perfect uit. <3

Past mijn telefoon bij in dus bij snelle boodschapjes neem ik deze alleen mee.

Anders neem ik alleen de belangrijke pasjes mee in een kleinere simpele portemonnee of pasjeshouder.

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 21:00

Ik heb een grote portemonnee van Blond amsterdam, waar ik cash in bewaar.
Maar meestal heb ik alleen de pasjeshouder mee :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 21:01

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 21:32

Ik heb altijd grote portemonnees, het probleem is dat het me niet groot genoeg kan zijn. _O-

Heb er wel ook een van Secrid, als ik echt even alles klein en fijn moet opbergen. :+

Die van mij is van Greenburry, ga eens zoeken of ik hem kan vinden.

Edit, deze dus. Je kan hem ook als tasje gebruiken, dat is ideaal!

Afbeelding

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 21:36

Pasjes heb ik in m’n telefoon en in een app, wat papiergeld ook bij de telefoon en voor kleingeld heb ik dit schatje, nog van vroeger :')

Afbeelding

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 21:42

Ik heb er een van uienleer.

nee grapje, ik heb een grote van kurk uit Portugal.

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 21:54

Sani schreef:
[ Afbeelding ]

Ik heb een grote portomonnee van Michael Kors. Ding was mega duur, heb ik ondertussen al sinds mei 2016 en ziet er nog steeds perfect uit. <3

Past mijn telefoon bij in dus bij snelle boodschapjes neem ik deze alleen mee.

Anders neem ik alleen de belangrijke pasjes mee in een kleinere simpele portemonnee of pasjeshouder.

Deze portomonnee heb ik ook! Blijft ook prachtig in gebruik. Heb m overigens voor 60 euro kunnen kopen in een outlet store in Florida. Ga elk jaar daar winkelen en heb zo mijn ticket eruit qua kosten :)

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 22:14

Yenni schreef:
Wauw wat veel reacties al! Ik zie indd dat vele kleine portomonee's hebben. Is eigelijk ook veel handiger :o ook hebben er veel een secrid, vergeten jullie dan nooit kleingeld? Missen jullie dat niet met bv parkeren ofzo?

Ik miste dat wel. Verloor geld, had geen kleingeld wanneer ik het wel nodig had..
Dus nu heb ik een portemonnee waar Mn secrid (zonder hoesje dan wel) in past.
Ik zou nu wel als nog de secrid er uit kunnen halen zodat ik alleen pasjes heb, mis je dan wel weer dat handige hoesje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 22:45

Voor parkeren heb ik parkmobile, betaal je nooit teveel. Parkeergarages ed kun je altijd wel pinnen.

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 08:46

Secrid idd en kleingeld in jaszakken en in een bakje in de auto.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 08:50

Sannert schreef:
Ik heb er een van uienleer.

nee grapje, ik heb een grote van kurk uit Portugal.

Ik las uilenleer :')