kimmie261 schreef:ja dit ingebouwd, wel zelf gedaan hoor , er is iemand die hele mooie rekken maakt in auto's maar dit was een stuk goedkoper...
Heel mooi gedaan!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Citaat:
autoweek
De laadruimte heeft een inhoud van 1,8 m3 en lxbxh meten respectievelijk 1,71 m, 1,32 m en 1,02 m.

.
kimmie261 schreef:ik snap het , wil de bak best opmeten voor je, we hebben 2 donor V70 staan met achterbank plat, maar zou eerst eens kijken of je een V70 op grijs kenteken kan krijgen/ zetten.
In Nederland is zo'n auto best een dure hobby qwa wegenbelasting
even snel googlen geeft al diverse hits naar een V70 op grijs kenteken..dus kan wel , nou ja , ik hoor het wel als je evt maten wil weten..
Geloof dat we nu 75,- per kwartaal kwijt zijn tegen anders 300,-
Maar hoe dat zit met de afmetingen weet ik niet. Zal eens vragen haha.
kiwiwitje schreef:collega van mijn vriend heeft de zafira en daar zit zo'n puist op t dak ivm hoogte. Is ook niet langer dan de 307 geloof ik. Maar de touran is het uitzoeken wel weer waard.
Hanafubuki schreef:Dit type Dacia Logan: https://privatelease.dacia.nl/wp-conten ... Cosmos.jpg daar kan je serieus matrassen achterin leggen om te slapen zonder dat je de achterbank hoeft op te offeren zo ruim. Familie heeft er eentje![]()
Als je personenautos wil zou ik het echt richting de lange stations zoeken zoals die dacia, misschien een C'eed SW (rij ik zelf) of de 308SW.
kiwiwitje schreef:Maar de zafira is niet dieper in grijs kenteken helaas.

Puchje schreef:Mijn vader heeft ooit de Citroen C-Crosser gehad. Wat een powerhouse was dat. Enorme achterbak en sterk genoeg om een tweepaardstrailer uit de modder te trekken!

Rex_Rolfo schreef:Verso's heb je diverse, van Yaris Verso, Corolla Verso tot de grote Avensis Verso. De eerste en laatste zijn er niet meer, de middenmaat heet tegenwoordig gewoon "Verso". Beetje zoals de Renault Megane Scenic later ook het Megane liet vallen
/mierenne*kerij