Kleine cadeautjes met daarbij een briefje wat je doet herinneren aan een herinnering van jullie samen.
Bijvoorbeeld: een vriendin en ik liepen samen stage en we reden om de beurt daar heen. S morgens heen vroeg en altijd erg moe. En dan dronk degene die reed die morgen een blikje energiedrank. Cadeau: blikje energie drank en een briefje met korte zin die uitleg geeft "herinnering aan onze tal van slaapverwekkende ritjes richting Duitsland"
Nog een voorbeeld: tijdens die ritjes naar stage was Halo van Beyoncé een hit ik zong die altijd vol overgave mee en zij deed dan alsof ze sliep en achteraf hoorde ik dat ik enorm vals zong. Cadeau singel van Halo. "Voor de oorverdovende noten die je zond tijdens onze stage in Duitsland"
Misschien heb je samen een keer lekker een maskertje gedaan kun je dat geven.
Of ingrediënten voor jullie favoriete maaltijd.
(Wat een leuk idee trouwens die cadeautjes als mijn beste vriendin een keer trouwt onthoud ik dit)
Oh jee flink in mijn geheugen graven. Ze vond het iig fantastisch Ik had snoephartjes in mooi blik, geurkaarsjes, wierook, armbandje, sleutelhanger van ezeltje (ze spaart ezels) badeendjes van een bruidspaar, paraplu (absoluut niet nodig gehad het was 30 graden op de bruiloft), zakdoek met haar nieuwe achternaam en gedicht, wijn, chocola, dromenvanger en verder weet ik het niet meer