Relaxed schreef:Ik heb onwijs relaxte ouders en ik heb nooit aan ze gemerkt dat ze zich zorgen maakten, ze gaven mij altijd het vertrouwen dat ik mijn verstand zou blijven gebruiken. Ze hebben me ook nooit iets verboden, omdat ze er dan van overtuigd waren dat ik dingen stiekem zou gaan doen. En ik geloof heus wel dat ze zich zorgen hebben gemaakt, maar ik heb het nooit gemerkt en dat is fijn
Ja zo is het voor mij ook (ruim volwassen en geen kinderen). Ik heb me eigenlijk nooit zo gerealiseerd dat mijn moeder zich zorgen maakte, pas nu ik dit topic lees realiseer ik me dit. Soms zei ze wel dat ik voorzichtig moest doen (toen ik als 20er de wijde wereld introk met alleen een rugzak mee) maar meer ook niet. Terwijl ze zich echt wel zorgen gemaakt zal hebben. Ik wil niet dat mijn moeder zich zorgen maakt maar het is ook een fijn idee dat er iemand is die zoveel van je houdt dat ze deze zorgen heeft. Als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Maar alsnog: sorry mam!

.
Maar dat snap ik ook wel heel goed als meid van begin 20 met allemaal dronken mensen op pad
.
)