) vriendinnen, het grootste gedeelte ken ik al heel erg lang. Ik ben 20 dus vind het best bijzonder dat ik een aantal echt al gewoon meer dan de helft van mijn leven ken
Dit zijn vriendinnen die ik minimaal maandelijks zie, maar vaak zeker 1 keer in de week à 1 keer in de 2 weken.Vriendin N: Is tevens mijn nicht. Ken ik uiteraard al mijn hele leven. We schelen 2 jaar en zijn met elkaar opgegroeid.
Vriendin R: Is in de kamer in het ziekenhuis naast mij geboren
Kwamen elkaar weer tegen op de eerste dag van de basisschool, zaten bij elkaar in de klas toen. Vriendin G & J: Ken ik beiden sinds de peuterspeelzaal. Met J heb ik ook als een soort van drie-eenheid met R mijn basisschooltijd doorgebracht.
Vriendin A1: Ken ik sinds vorig jaar (dus nog erg kort), leren kennen via vriendin G. Vond haar eerst maar niets en zij mij ook niet, maar toen we met elkaar gingen praten klikte het heel goed en sinds dien zien we elkaar vaak, zowel met als zonder G.
Vriendin A2: Ik ging van 3 havo naar 3 vmbo, zij ging van 2 havo naar 3 vmbo. Aanvankelijk ging ik eerst met een ander groepje meiden om en A2 met een ander meisje. A2 mocht ik niet zo. Op een middag moesten wij helpen met rondleiden van groep 8 kinderen die naar onze middelbare school wilde komen. En daar sloeg echt de vonk over. Wat je soms hebt met liefde, dat de spreekwoordelijke vonk dus overslaat, hadden wij vriendschappelijk. We hebben de hele middag met elkaar in een deuk gelegen en er is daarna geen dag meer geweest dat we elkaar niet hebben gesproken. Is ondertussen alweer 6 jaar geleden, gaat snel

Vriendin S: Mijn broertje zijn beste vriend heeft een zus, dat is S. S heb ik dus via mijn broertje leren kennen, maar ook via J want zij zijn ook hele goede vriendinnen. Ik ken S al een aantal jaar, spreken vaak samen af en ook met J erbij, met zijn 3en

Verder nog een aanzienlijk aantal vriendinnen via deze vriendinnen via deze vriendinnen leren kennen, maar die zie ik meer als "gelegenheidsvriendinnen"
. Meiden die ik onwijs gezellig vind om af en toe mee te gaan stappen of een hapje te gaan eten, maar de meiden die hierboven staan beschouw ik echt als mijn inner circkle. Die kan ik letterlijk hun bed uit bellen 's nachts als er stront aan de knikker is, en daar ben ik heel erg blij mee 
Mijn vriend heb ik 2,5 jaar geleden leren kennen tijden een karttraining in België (wij karten beiden). Kregen vrij snel een relatie daarna

We zien elkaar niet super vaak, maar hebben altijd de grootste lol in onze groepsapp. Aangezien we alle 3 gek zijn op katten heeft de groepsapp de naam 'Poesjes' gekregen
Hier deel ik ook altijd als eerste mijn frustraties en hilarische memes of screenshots