Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarlindeRooz schreef:Renee1991 schreef:Onze buren rechts van ons zijn helemaal gek op onze hond en omdat mevrouw 100% afgekeurd is om te werken (en dus altijd thuis is), vragen ze vaak of ze even met mijn hond mogen wandelen. Ze passen ook op hem als mijn vriend en ik aan het werk zijn. Echt, goud waard.
De buren links zijn iets jonger dan wij, maken best wel wat herrie in het weekend maar ach, ze zijn best ok. Hij heeft een motorbedrijf en onderhoudt onze beide motoren. Prima zo.
Aahw die hondenbuurvrouw!
overig doet ze dan uit eigen initiatief (ze heeft de sleutel) de gordijnen open en dicht, krant op tafel, krant weer weg, etc etc. Echt hilarisch. En laatste vakantie was het; zetten jullie de auto die thuis blijft dan voor de deur? Dan kan ik hem goed in de gaten houden!
Een van de buren is pas geleden nog komen helpen met gordijntjes op maat maken en ze hebben me 3 jaar geleden ook super geholpen toen er brand uitbrak in mijn huis. De een heeft helpen blussen, nummer 2 heeft 112 gebeld en nummer drie heeft al mijn dieren in haar garage opgevangen.