Hoe heet het glas wat ik zoek?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 16:20

No stress no stress, uiteraard is het de achterdeur. Ben niet helemaal achterlijk :=

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 16:31

Britta31 schreef:
Vitrage is niks.Een vriendin met een gluurbuur.Dame van 80+ met te veel tijd.Ze kwam klagen dat de foute kant aan de buitenkant hing.Ze wilde tegen de mooie kant aan kijken.Heel wat gezeur over gehad.

Dit is wel heel brutaal zeg!! 8)7

Vervelend TS dat je zo'n gluurder hebt, hopelijk krijg je het voor elkaar om iets weerspiegelends te regelen.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-19 09:09

Britta31 schreef:
Vitrage is niks.Een vriendin met een gluurbuur.Dame van 80+ met te veel tijd.Ze kwam klagen dat de foute kant aan de buitenkant hing.Ze wilde tegen de mooie kant aan kijken.Heel wat gezeur over gehad.

Vitrage is sowieso niks. Heb ik een ontzettende hekel aan. Rolgordijnen heb ik al, maar daarmee kan ik zelf niet naar buiten kijken -wat ik wel wil- en is het donker binnen -wat ik niet wil-.

Mijn buurvrouw is een oudere dame die zéér, ehh... betrokken is bij mijn leven. Ik wéét dat ze gluurt. Mijn buurman heeft ook al folie om die reden.

Morgen komt ze terug van vakantie, en is het gedaan met de rust. Moet even kijken of ik vandaag dat folie kan bestellen. Dan heb ik het hopelijk begin volgende week. Tot die tijd maar even in de duisternis leven :=

Roodvos, hoe zit dat met die glasbreuk? Het is inderdaad dubbel glas. Op twee ruiten heb ik de hele middag zon. Op de derde heb ik in de zomer 's avonds zon.

MarliesV

Re: Hoe heet het glas wat ik zoek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 09:16

Koper, ff langs een bouwmarkt vandaag? Dan heb je het gelijk opgelost.

Wat een toestand joh dat je dat voor de buuf moet doen, ben je mooi klaar mee.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-19 09:47

Hebben bouwmarkten dat folie dan ook gewoon ja? Dat zou inderdaad het handigste zijn!

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 09:53

Verwacht ik wel, maar een belletje is de snelste oplossing.

En anders een autobedrijf in de buurt?

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 09:59

Koper schreef:
Roodvos, hoe zit dat met die glasbreuk? Het is inderdaad dubbel glas. Op twee ruiten heb ik de hele middag zon. Op de derde heb ik in de zomer 's avonds zon.

Koper, kijk hier maar even:
https://www.drsticker.nl/nl/blogs/nl/ru ... raamfolie/
Als je even zoekt op het onderwerp (folie glasbreuk) dan vind je wel meer informatie.

Wat wel en niet mogelijk is, is afhankelijk van het soort dubbel glas wat je hebt, en welke folie je kiest. Even goed navraag doen voor je iets koopt en opplakt.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-19 10:34

Dank je wel voor de tip!

Edit: er staat dat zwarte gordijnen ook een oorzaak kunnen zijn. Ik heb zwarte rolgordijnen, die ik omlaag doe als de zon op het raam staat. Denk dat 't wel losloopt :) Een temperatuurverschil van 30 graden heb ik ook nog niet voorgehad. Maar het moet nog winter worden, dus wie weet :D