Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DeMolenhoek schreef:De volledige weide ligt langs de baan. Wij gaan voor de waslijn gaan
Saaams schreef:Wat een gejank van die buren. Jouw erf. Jouw regels.
Ik vind de tip van de waslijn een hele goede (en grappige) hebben de buren vast niks van terug
Sunnda schreef:Ik heb moeite om te geloven dat de politie aangeeft dat je de tuinstoelen en tafel na elk gebruik op moet ruimen, dat is juridisch niets en dat zullen ze zelf ook wel weten.
Wat is een interventie? Het klinkt alsot het dus een aantal maanden geleden behoorlijk de spuigaten uitgelopen is, en nu er nog extra gecontroleerd wordt.
Frustrerend denk ik zo..maar het woord interventie geeft wel aan dat er van buitenaf ingegrepen wordt en volgens mij moet je het echt heeeel bont maken wil dat gebeuren.
Ik denk dat je het stuk achter de stallen bedoeld maar dat is nu moestuin geworden
We gaan voor de waslijn tip 
bigone schreef:Nee verantwoorden hoeft zeker niet want zijn jou dieren, vraag me alleen af waarom je zo veel geeft. Zeker voor schapen is brood niet goed en er zit veel zout en andere zaken in. Van kippen de veel brood krijgen is bekend dat ze minder eieren leggen .
frankiej schreef:pfff wat maak je je druk om wat een ander vindt. Het is jullie erf dus al ligt daar van alles en nog wat, geen mens die daar wat mee te maken heeft. Kunnen ze bij mij ook wel komen zeuren.
Anoniem schreef:frankiej schreef:pfff wat maak je je druk om wat een ander vindt. Het is jullie erf dus al ligt daar van alles en nog wat, geen mens die daar wat mee te maken heeft. Kunnen ze bij mij ook wel komen zeuren.
Als de politie aan de deur komt met klachten er over zou ik je er toch wel iets van aantrekken.
Kaitlyn schreef:Anoniem schreef:Als de politie aan de deur komt met klachten er over zou ik je er toch wel iets van aantrekken.
En wat wil die politie er aan doen dan als je het niet verandert? Het is gewoon op je eigen erf, en daar mag je best brood neer leggen.
Kaitlyn schreef:En wat wil die politie er aan doen dan als je het niet verandert? Het is gewoon op je eigen erf, en daar mag je best brood neer leggen.
Anoniem schreef:Kaitlyn schreef:En wat wil die politie er aan doen dan als je het niet verandert? Het is gewoon op je eigen erf, en daar mag je best brood neer leggen.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/12 ... ~a005e4d2/
Zoiets bijvoorbeeld? Dit is uit 2015, ik weet niet hoe het er in 2019 voor staat met die wetten in Belgie?
Het is echt niet zo dat je op je eigen erf maar mag doen wat je wil.
Helaas.
En daar kun je het mee eens zijn of niet, wet is wet.
Hebben wij ook direct een verzadigde hond.