Willen doorgroeien, hoe aanpakken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 22:15

Ik heb heel, héél leuk werk (al zeg ik het zelf) en werk binnen een leuk bedrijf met heel veel vrijheden maar ook een keihard glazen plafond.

Ik heb een aanvullende opleiding met goed gevolg afgerond en nu een “titel” waarbij ik de werkzaamheden uitvoer maar de daadwerkelijke functie nooit zal vervullen in verband met een stop op het aantal benoemingen.

Dus ondanks de bewezen aanwezige kennis en het uitvoeren van de werkzaamheden ben en blijf ik op papier de assistent (dus ook qua salaris)! Ik steggel daar nu al bijna vier maanden over en het lijkt er op dat zelfs mijn minimale eis niet gehonoreerd gaat worden.

Dus: pak jezelf bij kop en kont! Van vragen is nog nooit iemand slechter geworden ;) dan creeer je ook vlot duidelijkheid voor jezelf. Van daaruit kun je weer verder. Ik heb het teveel op zijn beloop gelaten en ondervind daar nu nadeel van. Succes morgen!

Romeo2007

Re: Willen doorgroeien, hoe aanpakken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 21:23

En wat is er uit het gesprek gekomen?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-19 21:34

Helaas is er nog geen gesprek geweest :( Door drukte en beginnende kinder vakanties is het me niet gelukt om om een momentje te vragen. En ik wil dit gesprek niet beginnen wanneer iedereen al op zijn of haar tenen loopt...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-19 18:46

Ondertussen het gesprek gehad. Verliep positief. Er gaat overlegd worden en besproken en binnenkort gaat er dan een gesprek komen om alles op een rijtje te zetten. Ze vonden het goed dat ik dit aankaartte!

Deadline is september, nu vanwege vakanties en ziektewet, om alles op een rijtje te zetten/te bespreken. Dus ben heel benieuwd hoe het verder zal gaan.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 18:56

Mooi, de eerste stap is gezet. Stoer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 19:12

Top +:)+ Fijn dat het gesprek zo goed verliep.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 20:00

Fijn! Goed dat je het gedaan hebt!