Geef jij je kind een kadotje bij eindmusical?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 15:06

poes schreef:
Bloemen voor een kind? Zijn die daar blij mee?

Ken het concept verder ook helemaal niet, ken dit niet in België.

uit ervaring kan ik zeggen "Ja, daar kan een kind blij mee zijn"

Ik kreeg het dan niet bij mijn eindmusical, maar na een ballet uitvoering.
Dan stonden familie en vrienden te wachten bij de artiestenuitgang met een bos bloemen en vaak ook met wat lekkers of een leuk ander cadeautje.

Suzanne F.

Re: Geef jij je kind een kadotje bij eindmusical?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 21:19

Nee hier geen cadeautje bij de eindmusical. Vind ik persoonlijk een beetje onzin.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 01:04

Klinkt wel schattig die musical :)

Ik zou als kind mega teleurgesteld zijn met bloemen, nog steeds niet mijn favoriete cadeau eigenlijk maar kan er nu wel heel blij mee zijn :D

Sjaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 07:04

Wat is dat toch vandaag de dag dat kinderen bij iedere gelegenheid cadeautjes moeten krijgen?

Echt nergens voor nodig.

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 07:44

Volgens mij worden er tegenwoordig om elke scheet in een potje cadeautjes gegeven.
Een kind kan geen winkel meer in zonder iets geoorloofd mee naar buiten te nemen.
Het lijkt er soms wel eens op dat ouders hun "tijdgebrek "willen afkopen met cadeautjes. ( In het algemeen, niet op ts persoonlijk gericht )

Waarom niks persoonlijks in elkaar freubelen, zoals een kaart of een oorkonde, lijkt mij veel waardevoller dan zo een cadeautje dat in no time vergeten is.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 08:07

Wij kregen allemaal een bloemetje van school.
Maar niemand kreeg wat van zijn ouders.

Als ouder kon je een lootje kopen voor taart wat verloot werd. Alle deelnemers kregen ook een lootje.
Werden 3 taarten verloor. 3 x raden wie er taart won.

Ik, mijn vader en mijn oma _O-
Dat was echt hilarisch. :=

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 08:15

Daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord. :+ En ik vind het ook helemaal niet nodig. Kinderen krijgen al veel te veel tegenwoordig. Gewoon een knuffel, kus en 'goed gedaan meissie!' lijkt mij voldoende.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 08:44

nee, maar je kunt wel tooitjes doen voor de artiesten.

Bij grote voorstellingen doe artiesten dat ook zij trakteren elkaar op iets kleins zoals een snoepje of koekje
om elkaar succes te wensen.

Maar boven als het aanmoedigen van je kind, gewoon er zijn! *\o/*

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 16:40

Ik heb hem vrijdag gehad, Sommige kregen een bloementje inderdaad maar het gros niets. Vanuit school was er naast de musical ook een afscheidsavond waarbij vanuit school alle kinderen een bloem kregen, een soort jaarboek(met daarin de eerste foto en de laatste) en tekstje met door de kinderen opgegeven waar ze naar toe gaan als middelbare en wat ze willen worden. Ook is er ruimte om nog wat bij te schrijven door vriendjes/vriendinnetjes.
Ze werden per 2 het podium opgeroepen door de leerkrachten werden ze vervolgens even gefeliciteerd, volgende er een paar leuke anekdoten over de leerlingen en kregen ze dus het jaarboekje en de bloem.

Ik heb persoonlijk buiten de hectiek van de avond van het weekend wel nog een cadeau gegeven vanwege de stap naar de middelbare in de vorm van een shirt dat ze heel graag wou(een die ik niet zomaar koop aangezien ik stijl achterover sla van de prijs van merkkleding haha, maar goed ze wou hem heel graag)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 18:26

Wat grappig dit topic :D . Wij zitten nu te wachten tot de musical begint.

Straks is er een rapporten uitreiking en dan krijgt ze van ons een bloemetje + kadotje. Omdat ze volgend jaar met de trein naar de middelbare gaat leek het ons wel handig om haar een goed horloge kado te doen......als haar hoofd namelijk niet vast zat....... :')

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 19:03

Als jij dat goed vind voelen lekker wat geven. Misschien in overleg met moeder? Denk dat het erg leuk is als het van jullie samen komt en zo voorkom je competitie/scheve gezichten. En inderdaad een kleinigheidje voor de leraar!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 22:59

Hier hebben ze vanavond na afloop van de musical van de school een cadeautje gekregen. Een bijbel, een roos, een kaart en nog een kleinigheidje.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 23:13

Ik kreeg volgensmij een roos van mijn ouders (en ook een envelopje met geld, maar dat pas thuis, omdat de meeste kinderen ouders hadden die niet veel geld hadden)
Daarnaast nog een boekje van school over allemaal belangrijke gebeurtenissen die in het nieuws waren geweest gedurende mijn schooltijd :') (hierbij moet je dus denken aan dingen zoals legaliseren van homohuwelijken waar ook ter wereld ect)