belle_boef schreef:Mijn iPhone se is nu 4 jaar oud en het is dat er een giga barst in mijn scherm zit en er stukken glas missen dat ik binnenkort toch een nieuwe moet kopen maar anders.
Je kan dan toch ook het glas laten vervangen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Liseef schreef:Wauw wat worden die van jullie oud. Hier is pas mijn telefoon kapotgevallen na 2,5 jaar trouwe dienst. Heb er nu maar één gekocht die bijna onsloopbaar zou zijn met keurmerk van het Amerikaanse leger.
), vorig jaar was er al vocht in getrokken onderaan door ergens in te zitten.. maar ik heb hem nu 3 jaar en hij gaat nog niet snel weg gaan want ik heb geen geld
batterij is snel leeg maar daar ben ik intussen al aan gewend 
verootjoo schreef:belle_boef schreef:Mijn iPhone se is nu 4 jaar oud en het is dat er een giga barst in mijn scherm zit en er stukken glas missen dat ik binnenkort toch een nieuwe moet kopen maar anders.
Je kan dan toch ook het glas laten vervangen?
Cayenne schreef:Liseef schreef:Wauw wat worden die van jullie oud. Hier is pas mijn telefoon kapotgevallen na 2,5 jaar trouwe dienst. Heb er nu maar één gekocht die bijna onsloopbaar zou zijn met keurmerk van het Amerikaanse leger.
Mijn telefoon heeft een screenprotector en daar overheen heb ik nog een hoesje die hem volledig omsluit. Dat scheelt echt enorm veel schade.
En ik laat mijn telefoon regelmatig vallen, iets met onhandig
Laulitz schreef:Ik heb mijn iPhone nu 4 jaar. De batterij is eigenlijk nog goed! Gaat gemakkelijk een dag mee, eigenlijk zelfs meer, tenzij ik spelletjes speel. Alleen als het koud is en hij heeft weinig batterij dan geeft hij kurenSoms kijk ik wel eens voor een nieuwe maar deze is nog zo goed, dat ik het zonde vind om een nieuwe te kopen.