. Goed voor mijn conditie en lichaamsbeweging
.Ik wacht maandag af wat de fietsenmaker zegt en aan de hand daarvan ga ik mijn beslissing maken.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Goed voor mijn conditie en lichaamsbeweging
.
Je zou kunnen kijken of je werkgever ook zo'n regeling heeft. Het kost hen niks namelijk.
Wel hadden ze heeeel veel nieuwe goede fietsen die vast lichter/sneller/beter waren dan de mijne. Daarna ben ik naar een opa gegaan die als hobby een fietsenbedrijfje heeft in de garage. Bord in de tuin en max 5-15 fietsen tweedehands te kiezen. Hij vond mijn oude gazelle tour de France juist prachtig en zei heel blij 'zo maken ze ze tegenwoordig niet meer'. Hij vond het zo leuk om aan mijn oude brikje te knutselen dat ik alleen materiaalkosten hoefde te betalen
Misschien kent iemand in jouw omgeving ook zo'n semi-hobbyist?
. Waarschijnlijk als ik de fiets goed laat opknappen, heb ik er nog jaren plezier van.
Astorga schreef:Het lijkt mij ook best een gedoe zo'n elektrische fiets. Heb geen stroom in mijn fietsenstalling, dus moet dan slepen met de accu. Vroeg laatst een collega of ik haar fiets even mocht lenen, maar kon niet, want dan had ze niet meer genoeg batterij voor de terugweg.
Mijn fiets van meer dan 15 jaar oud start altijd. Ik zou dan ook in jouw geval de fiets laten repareren, heb ik zelf ook al eens laten doen. Als de rest vd fiets nog goed is voelt het als verspilling om een nieuwe te kopen.
.
die fietsten dan zo fijn dat ik dacht ik wil deze fiets.