Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu kun je gewoon lekker blijven liggen in de zetel, telefoon ligt meestal toch bij je, scannen, code invoeren en klaar. Wat een uitvinding is dat zeg
Laulitz schreef:Wat ik echt een uitvinding vind, is dat je tegenwoordig via je bank app op je smartphone, online betalingen kunt doen door gewoon een QR code te scannen. Jaaaaaaren lang zitten sukkelen van, ohja nog even rechtstaan en portemonnee halen. Terug zitten, sjit dat bank dingetje pakkenNu kun je gewoon lekker blijven liggen in de zetel, telefoon ligt meestal toch bij je, scannen, code invoeren en klaar. Wat een uitvinding is dat zeg
Maar herken het wel idd

Laulitz schreef:Wat ik echt een uitvinding vind, is dat je tegenwoordig via je bank app op je smartphone, online betalingen kunt doen door gewoon een QR code te scannen. Jaaaaaaren lang zitten sukkelen van, ohja nog even rechtstaan en portemonnee halen. Terug zitten, sjit dat bank dingetje pakkenNu kun je gewoon lekker blijven liggen in de zetel, telefoon ligt meestal toch bij je, scannen, code invoeren en klaar. Wat een uitvinding is dat zeg
)

vooral handig tijdens sprintjes.Pharootz schreef:Een theepot. M'n vriend had er geen en dat irriteerde me wat. Toen we er eentje kregen, was dat pure perfectie.
Oh en magnetronpopcorn. Wat een uitvinding
vanLotje schreef:Ik zie me nog met stratenboek, notities en stress in de auto ( en op de fiets. En, vooruit, ook lopend )