Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Denk niet dat ze daar verkooppunten hebben.
Ongelofelijk bedankt voor alle tips tot nu toe! Is het ook een optie om ook de azijn in een pannetje te laten pruttelen? We willen eerst echt alles proberen voor we de vriezer wegdoen...
maar losse koffie. Staat ook vaak bij de parfumerie om te neutraliseren Resistance schreef:Verzekering raadplegen ga ik ook even doorgeven.
Ja, arme mensen... ze grapten nog "wat zal er nu weer aan de hand zijn". Vorige keer dat we aankwamen waren namelijk de nieuwe dakgoten eraf gevallen door het gewicht van de sneeuw. Constructiefout van de timmerman. Dat was overigens ook waarom ze in mei de nieuwe dakgoten er weer op zetten.
Gelukkig is de tuin waar m'n moeder hard aan had gewerkt wel erg mooi gaan bloeien, en de poezen zijn ook weer blij om thuis te zijn!
[ [url=m/UpBOH8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cWhYjH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat is een probleem, want we krijgen deze zomer allemaal gasten in de B&B enzo. Maar m'n ouders hebben zich nu inderdaad gewonnen gegeven, en het ding ergens ver weg buiten gezet.
Resistance schreef:Morganlefay schreef:Zo das geen kleintje, zonde
Maar zou er inderdaad verzekeringswerk van maken en een nieuwe aanschaffen.
Maar dat gaat een beetje moeilijk... het was geen bedrijf (en verder kan ik er op internet beter niets over zeggen ivm belasting enzo).
Ibbel schreef:Ook iemand die zwart bijbeunt is aansprakelijk voor de schade die hij aanricht. Dus hij zal die vriezer moeten vergoeden, ook als hij niet verzekerd is. Zou mooi zijn zeg, als je links en rechts de puinhopen achter je kunt laten en je daar niet op aangesproken kan worden. Bovendien heb je dus een prachtige stok achter de deur: hij niets vergoeden, jouw moeder een belletje naar de Zweedse belastingdienst.
eclair98 schreef:Weet je zeker dat ze er niet stiekem echt een lijk in hadden gestopt, gezien je omschrijving van de geur![]()
Ik denk niet dat er veel aan gedaan kan worden ivm. de rubbers waar de lucht in trekt...
Maar dat was 'm niet.