Hardnekkige chauffeur blijft prive bellen, wat ik niet wil

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 18:48

Kan je niet met de politie in contact komen en te vragen wat te doen?

_mexx_lady_

Re: Hardnekkige chauffeur blijft prive bellen, wat ik niet wil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 19:16

Of als laatste redmiddel dan maar een nieuwe 06 aanmaken en die doorsturen naar vrienden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 19:20

meisje2000 schreef:
Stel hij word ontslagen, wie zegt dan dat hij stopt met bellen? Hij kan ook gewoon in zijn vrije tijd verder gaan. Een hele rottige situatie. Nummers gewoon blokkeren dat kun je gewoon via je telefoon zelf doen. Ik heb t mobile en kan dit ook. Hiervoor vodafoon gehad en kon het ook bij. Hoop voor je dat hij snel ophoud. Anders als hij weer beld iedere keer zo,n hoorn (toeter) af laten gaan voor de telfoon, misschien heeft hij dan door dat je niet van zijn telefoontjes gediend bent. En anders een keer heel kwaad op hem worden.

Als hij wordt ontslagen heeft hij in ieder geval door dat zijn gedrag consequenties heeft. Misschien dat hij het dan inziet... En anders mag de politie het nog eens vertellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 19:22

_mexx_lady_ schreef:
Of als laatste redmiddel dan maar een nieuwe 06 aanmaken en die doorsturen naar vrienden?

Verplaats je het probleem. Deze persoon heeft de adresgegevens. Dus bij geen telefooncontact zal hij vast langsgaan...

Diddykong

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 19:33

En een keer echt heel erg kwaad worden? Dat hij je nu g**** voor de 1000 x belt, dat je het spuugzat bent en aangifte doet als hij je nog 1x durft te bellen? Sommige mannen hebben echt een plaat voor de kop. Daar helpt geen nee bedankt, nee geen tijd, nee ik ben helaas niet thuis nu tegen :'). Had ooit een jongen die me achtervolgde op de fiets, liep in de stad ook achter me aan en later terug naar huis kwam ie naast me fietsen. Die heb ik deels uit angst, want ik ben altijd te lief, zo vreselijk uitgescholden dat ie direct zn fiets keerde en als een idioot ervandoor ging :=. Misschien helpt t ook bij jou chauffeur <<)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-19 19:34

Gelukkig geef ik vast nummer door bij dit soort dingen en niet mijn mobiel. Dat nummer heb ik al vanaf het begin.

En idd mijn adres vind ik beroerder -O-

Eerst eens afwachten of gesprek met baas helpt. :j

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 19:45

Stomme vraag mss maar heb je al in duidelijke bewoordingen gezegd dat je niet wil dat hij belt en dingen koopt? En als hij niet stopt je stappen gaat ondernemen?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-19 19:48

Ja zoals erboven gezegd. Stop met bellen ik ben niet geinteresseerd. De kersen vandaag overvielen me maar weer gezegd, nee ik ben niet geinteresseerd en stop met bellen.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 19:57

Amber_anne schreef:
Jeetje dit lijkt mij wel reden tot ontslag en daar zou ik me helemaal niet schuldig om voelen

Dream on. Er is een gillend tekort aan chauffeurs, vooral in distributie. En ze weten het -O-

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 20:20

Gewoon een keer laaiend worden en zeggen als hij nog 1 keer belt dat je de politie belt. Misschien is het nog steeds niet duidelijk voor hem.

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 20:25

Voetbalfluitje. Niet fijn wel effectief.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 20:34

Nodig hem uit, in je korte broek.
Hopelijk dan dezelfde reactie als die oude stalgenoot van je, opgelost.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-19 20:49

Hij heeft me al in korte broek gezien dus dat heeft niet geholpen :') . Kwam vroeg in de ochtend ipv laat in de middag. Was in de tuin bezig dus ook niet bepaald schoon en fris en zo. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 20:51

Nielojram schreef:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 20:52

Heb je al een keer een man de telefoon laten opnemen? Wellicht denkt hij dat dat je partner is en haakt hij af.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 20:52

Joh, je hebt het gemeld, klaar. Honkbalknuppel achter de voordeur en laat gaan. Anders geheim telefoonnummer nemen en in vervolg je huisnummer niet weer geven alleen je mobiele dan kun je de boel blokkeren.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 21:08

Zo’n scheidsrechtersfluitje naast je telefoon leggen en als hij weer belt keihard fluiten, wel in de hoorn :)*
Ik krijg er altijd gewelddadige neigingen van als ze je zo ongevraagd lastig gaan vallen.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 21:17

karuna schreef:
Als helemaal niks helpt en alle opties zijn geprobeerd is een sportschool en een aantal motorrijders ook afdoende als afschrikmiddel denk ik :P maar geweld gebruiken, nee dat zal ik nooit doen, tenzij ik zelf word aangevallen.

Maar ik hoop dat een simpel gesprekje met de baas genoeg is. :+

Je wordt aangevallen ;) . Kaffer die man gewoon eens uit. Je bent veel te lief en dat kan bij die man twijfel geven. Als je zegt dat je geen tijd hebt dan klinkt dat alsof je op het moment geen tijd hebt. Ik zou gewoon zeggen: "Yo, het is leuk geweest, waag het niet om mij nog een keer te bellen vieze bemoeial. Die kersen stop je maar op een plek waar de zon niet schijnt.."

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 21:22

Gewoon zeggen dat je dikke verkering hebt en je dus geen interesse hebt. En ook dat je verkering niet van kersen houdt.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 21:48

Nielojram schreef:

_O- _O-

Vermom je de volgende keer als ie langskomt als man en doe je voor als de man in huis

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-19 21:55

Eerst afwachten of gesprek geholpen heeft. Mocht hij weer bellen volgt een telefoontje naar de leverancier weer. En word ik idd flink boos. Maar ik hoop werkelijk dat het klaar is nu :j

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 22:02

Hoe weet je zo zeker dat het die bezorger is.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-19 22:36

Omdat hij zegt dat hij de chauffeur is, ook omdat ik niet reageer op de voornaam. Die zegt me niks namelijk. zijn accent klopt en details van huis en wat hij bezorgd heeft. Dus ja kan ervan uitgaan dat hij het is.

Lize92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 22:44

Bah wat een griezel :r Dat ik me nog steeds aangetrokken voel tot mannen is echt wel het bewijs dat seksualiteit geen keuze is.. :\ Mocht ie toch weer gaan bellen zou ik idd toch eens flink boos worden.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 22:56

PRD schreef:
Bah wat een griezel :r Dat ik me nog steeds aangetrokken voel tot mannen is echt wel het bewijs dat seksualiteit geen keuze is.. : Mocht ie toch weer gaan bellen zou ik idd toch eens flink boos worden.

Ja want alle mannen zijn klootzakken .. :+