Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
meisje2000 schreef:Stel hij word ontslagen, wie zegt dan dat hij stopt met bellen? Hij kan ook gewoon in zijn vrije tijd verder gaan. Een hele rottige situatie. Nummers gewoon blokkeren dat kun je gewoon via je telefoon zelf doen. Ik heb t mobile en kan dit ook. Hiervoor vodafoon gehad en kon het ook bij. Hoop voor je dat hij snel ophoud. Anders als hij weer beld iedere keer zo,n hoorn (toeter) af laten gaan voor de telfoon, misschien heeft hij dan door dat je niet van zijn telefoontjes gediend bent. En anders een keer heel kwaad op hem worden.
. Had ooit een jongen die me achtervolgde op de fiets, liep in de stad ook achter me aan en later terug naar huis kwam ie naast me fietsen. Die heb ik deels uit angst, want ik ben altijd te lief, zo vreselijk uitgescholden dat ie direct zn fiets keerde en als een idioot ervandoor ging
. Misschien helpt t ook bij jou chauffeur
karuna schreef:Als helemaal niks helpt en alle opties zijn geprobeerd is een sportschool en een aantal motorrijders ook afdoende als afschrikmiddel denk ikmaar geweld gebruiken, nee dat zal ik nooit doen, tenzij ik zelf word aangevallen.
Maar ik hoop dat een simpel gesprekje met de baas genoeg is.
. Kaffer die man gewoon eens uit. Je bent veel te lief en dat kan bij die man twijfel geven. Als je zegt dat je geen tijd hebt dan klinkt dat alsof je op het moment geen tijd hebt. Ik zou gewoon zeggen: "Yo, het is leuk geweest, waag het niet om mij nog een keer te bellen vieze bemoeial. Die kersen stop je maar op een plek waar de zon niet schijnt.."