Strapless bh gezocht voor de grotere maten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sheran

Re: Strapless bh gezocht voor de grotere maten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 10:15

Ducttape moet sowieso mee op vakantie!

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 10:42

Sheran schreef:
Memories schreef:
Persoonlijk zou ik lekker aan een plak bh beginnen, maar dat is uit eigen ervaring. Ik heb een grote cup en de effecten van de zwaartekracht zijn wel zichtbaar, zegmaar :+ Met een gewone strapless bh is dat never nooit te redden ook niet met een cup kleiner of een omvang waarin ik nauwelijks normaal kan ademen. De dames hangen er maar een beetje bij en zeker onder van die mooie feestelijke jurken, of bij een speciale gelegenheid vind ik dat er zo onverzorgd en oncharmant uitzien. Een goede plak bh drukt bij mij de boel stevig bij elkaar, geeft juist een mooi decolleté en zakt niet af, en absoluut geen hangtieten effect. Voor mij geen gewone strapless meer. Maar denk dat het heel erg afhankelijk is van je eigen voorkeuren en borstvorm etc. wat je uiteindelijk het mooist vind.

Zo heb ik voor een fotoshoot ooit ducttape gehad als plak-BH. Borsten bij elkaar, stuk tape erover net onder de tepel, en voilà, een prachtig décolleté. _O- Is ook nog een optie. Bleef prima zitten.

Ben je meteen al je dons haartjes kwijt :D :+

Strapless lijkt mij niet zo fijn, omdat je hem dan zo strak moet doen. Bij mij gaat dat behoorlijk irriteren.
Ik heb zelf ook een grote cup, maar gebruik altijd een gewone BH.
Een plak bh klinkt wel ideaal.

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 10:45

Afbeelding

Ik heb deze bikini van Sapph, de bandjes kunnen er af en hij blijft netjes zitten met mt 85E. Wellicht kun je dus ook naar bikinis kijken want ik draag dit bovenstukje dus ook als strapless bh.

Edit: ik vraag me dan af of de mensen die opperen om bh-loos te gaan ook een grotere cupmaat hebben of gewoon een super stevige hahaha ik moet er niet aan denken om zonder bh een jurk te dragen.
Laatst bijgewerkt door har166 op 04-07-19 10:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 10:46

Ducttape eraf trekken voel je echt niet. Tenminste, ik niet. Maar ik heb misschien te weinig haren :)

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 10:54

Cup E/F hier.
De wonderbra is echt een hele fijne, de enige strapless bh die ik ooit gevonden heb die bij mij de boel niet plet (ik krijg heel snel het dubbele boob effect doordat de bovenkant van de cup erin duwt).
Helaas ondanks dat de bh echt super is, zijn de cups te hoog voor de meeste kledingstukken die ik heb waar ik iets strapless voor nodig heb en komen ze er dus bovenuit :+

Ik kan ook echt van harte de plak bh aanbevelen, die dingen zijn geweldig en zitten onder de meeste kledingstukken beter dan een strapless bh naar mijn ervaring. Ik moet er wel bij vermelden dat hoewel ik echt een E of F heb van een normale bh de D-cup bij plak bh’s bij mij beter zit dan de E of F versie, die zijn echt groot en piepen dan alsnog onder kleding vandaan.
Overigens ga ik ook heel vaak gewoon voor braless.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 11:00

Heb niet alles gelezen

Maar kijk eens naar magic body. Die hebben best veel. En lees eigenlijk veel recensies dat het ook goed werkt met de grotere maten. Ik heb de lift ups gekocht. Heb maat C maar toen ik de recensies ging lezen las ik eigenlijk alleen maar goeie over grotere maten

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 11:01

har166 schreef:
Edit: ik vraag me dan af of de mensen die opperen om bh-loos te gaan ook een grotere cupmaat hebben of gewoon een super stevige hahaha ik moet er niet aan denken om zonder bh een jurk te dragen.

Yup, E/F, afhankelijk van het merk, en ik ga gewoon braless. En tenzij ik ergens met airco loop valt het mensen meestal niet eens op :+

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 11:02

Sheran schreef:
Ducttape eraf trekken voel je echt niet. Tenminste, ik niet. Maar ik heb misschien te weinig haren :)

Maar ook zonder haar, mijn huid is daar heel gevoelig. Ik moet er niet aan denken :=

Ook zonder bh trouwens. Niet te doen met cup G.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 18:31

har166 schreef:
[ [url=m/HKqm8p.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb deze bikini van Sapph, de bandjes kunnen er af en hij blijft netjes zitten met mt 85E. Wellicht kun je dus ook naar bikinis kijken want ik draag dit bovenstukje dus ook als strapless bh.

75E. Als het bovenstuk van de jurk stevig en redelijk gevormd is, kan dat prima. Als het losvalt als een shirtje, is het wel anders ja haha.
Mijn trouwjurk ga ik ook bh loos in, maar die is natuurlijk gevormd en goed stevig!

Doutz16

Re: Strapless bh gezocht voor de grotere maten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 18:46

Hier ook een F. En plak bh van de h&m en bh's van hunkemoller voldoen prima hoor. Zou daar eerst eens kijken :)