Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sheran schreef:Memories schreef:Persoonlijk zou ik lekker aan een plak bh beginnen, maar dat is uit eigen ervaring. Ik heb een grote cup en de effecten van de zwaartekracht zijn wel zichtbaar, zegmaarMet een gewone strapless bh is dat never nooit te redden ook niet met een cup kleiner of een omvang waarin ik nauwelijks normaal kan ademen. De dames hangen er maar een beetje bij en zeker onder van die mooie feestelijke jurken, of bij een speciale gelegenheid vind ik dat er zo onverzorgd en oncharmant uitzien. Een goede plak bh drukt bij mij de boel stevig bij elkaar, geeft juist een mooi decolleté en zakt niet af, en absoluut geen hangtieten effect. Voor mij geen gewone strapless meer. Maar denk dat het heel erg afhankelijk is van je eigen voorkeuren en borstvorm etc. wat je uiteindelijk het mooist vind.
Zo heb ik voor een fotoshoot ooit ducttape gehad als plak-BH. Borsten bij elkaar, stuk tape erover net onder de tepel, en voilà, een prachtig décolleté.Is ook nog een optie. Bleef prima zitten.

har166 schreef:Edit: ik vraag me dan af of de mensen die opperen om bh-loos te gaan ook een grotere cupmaat hebben of gewoon een super stevige hahaha ik moet er niet aan denken om zonder bh een jurk te dragen.
har166 schreef:[ [url=m/HKqm8p.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze bikini van Sapph, de bandjes kunnen er af en hij blijft netjes zitten met mt 85E. Wellicht kun je dus ook naar bikinis kijken want ik draag dit bovenstukje dus ook als strapless bh.
Edit: ik vraag me dan af of de mensen die opperen om bh-loos te gaan ook een grotere cupmaat hebben of gewoon een super stevige hahaha ik moet er niet aan denken om zonder bh een jurk te dragen.