Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Tanya schreef:Bedankt voor de tips!
Van Haren medicus had geen schoenen naar haar smaak nu. We zullen eens kijken voor toch wat duurdere schoenen denk ik.
En volgens mij heeft zij smalle voeten.
Santigo_ schreef:Sidenote: sowieso altijd de binnenzool die al in de schoen ligt eruit halen. Anders ga je en te weinig ruimte overhouden (steunzool is dikker dan die inlegzool) en gaat 9 van de 10 keer de steunzool niet goed liggen, waardoor je alsnog klachten kunt houden. Bij het overgrote deel van de schoenen kan dit, alleen zitten ze soms met wat lijm vast, gewoon eruit halen die hap.
En daarbij, inderdaad liefst met veter (of anders klittenband) sluiting, geen instapper. Instapper is veel te instabiel, een schoen met fatsoenlijke sluiting blijft ten minste vanzelf om je voet zitten
Ik heb zelf schoenen van de merken Red Rag, Aqa, Ecco en Rieker. Ik moet wel zeggen dat ik wel verschil merk in kwaliteit. De rieker schoenen waren echt een stuk goedkoper maar waren ook binnen een paar maand stuk en zijn echt versleten. De Red Rag schoenen heb ik twee jaar nu en echt veel opgelopen en laatst was de rits stuk. De schoenmaker vond het zeker nog waard om ze te maken omdat je aan de zool echt nog niet kon zien dat er veel opgelopen was. Investeren in een paar goede schoenen is het dus wel waard.