Die ontsnappende chi is herkenbaar
wij hebben regelmatig gucci voor de deur staan. Als er zeggen ga naar huis dan druipt ie af
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wij hebben regelmatig gucci voor de deur staan. Als er zeggen ga naar huis dan druipt ie af
primera schreef:Ik woon ook in een volkswijk, vind het trouwens wel heel typisch hoe de betere mensen altijd (ver)oordelen over mensen uit een volkswijk..
) maar over het algemeen had ik alleen maar leuke en lieve klanten.
Matheno schreef:Wacht, wat is een volkswijk?
Is dat niet gewoon een rijtje huizen?
Matheno schreef:Wacht, wat is een volkswijk?
Is dat niet gewoon een rijtje huizen?

heerlijk geschreeuw 's nachts waar je van wakker werd omdat de buurvrouwen van iets verderop zó aan het schelden op elkaar waren
. overal ook het gedumpte afval enzo, mei god. ik kan mij voorstellen dat een echte volkswijk wat heeft, maar bestaan de echte volksbuurtjes nog in nederland??
niet hoe ik het zou doen en blij dat het niet in mijn straat was.)anjali schreef:Ik heb in een hele sjieke dure wijk gewoond toen mijn ouders nog leefden. De mensen daar zijn echt niet aardiger dan in een volkswijk. De nachtelijke feesten met grote geluidsboxen buiten in de grote tuinen hielden me geregeld uit de slaap.En de buurjongen op het conservatorium die 6 uur per dag moest oefenen.Ze denken echt alleen aan zichzelf. Het enige voordeel is dan dat de huizen verder uit elkaar staan.Maar rijke mensen zijn niet beter dan arme.