2 x iets besteld ( beide keren aftrerpay gelukkig) en gedoe om het geretourneerd te krijgen eerste keer een grote ren, was zo gammel en voor 300- had ikw el betere kwaliteit verwacht. Ivm het gewicht kwamen ze die ophalen, na tijdsvlak van 4 uur nog niemand geweest. Dag erna is het alsnog opgehaald. Nachtkastjes, 2 stuks, dat was niet eens hout te noemen, meer karton, overal beschadigd en al sik het laadje wilde openen viel het hele kastje om. Uiteindelik een retour formulier gekregen en nu kreeg ik eergisteren een mail dat een pakket van Vida xl retou afzeder was vanuit het postkantoor omdat ik het niet had opgehaald. Ik snap het niet, niks besteld, geen melding gekregen maar ik bestel er in elk geval nooit meer iets. Niet alleen voor de "service"maar vooral vanwege de kwaliteit
Maar media markt was afgelopen maand nog erger, daar bestel ik ook nooit meer iets, 3 weken gedoe om mijn geld terug te krijgen nadat door een fout van hun het product niet meer leverbaar was, ze mij niks gemeld hebben, ik hun niet kon bereiken en maar aan het wachten was.
Mijn vriendinnen hadden bij mediamarkt een koelkast besteld, netjes de volgende dag geleverd. Doet dat ding het niet, hun balen. Kon pas na 4 dagen omgeruild worden. Ook zo'n slechte service
sabine1979
Geplaatst: 16-08-19 01:25
Ik heb gister, 15 aug, een mail gehad dat ik het retour kan sturen en mijn geld terug krijg Nu ook maar hopen dat ze het geld ook echt retour storten