Parfum veranderd gedrag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

anjali

Re: Parfum veranderd gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 16:47

Ik heb inderdaad gehoord van mannen die plotseling gedumpt werden door de vrouw waar ze al meer dan 25 jaar mee getrouwd waren,zodra die vrouw in de overgang kwam en dus stopte met de pil.Die mannen begrepen daar niets van.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 21:40

Movement schreef:
Tiggs schreef:
Haha TS, dat is mijn lievelingsparfum!

Haha, is echt een fijn geurtje! Ik voel me nog te jong voor N5. :')

Nummer 5 'staat' mij niet, ik voel me dan een wandelende wc-verfrisser -O-

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 07:36

anjali schreef:
Ik heb inderdaad gehoord van mannen die plotseling gedumpt werden door de vrouw waar ze al meer dan 25 jaar mee getrouwd waren,zodra die vrouw in de overgang kwam en dus stopte met de pil.Die mannen begrepen daar niets van.

precies. Of al eerder als vrouwen stoppen met de pil, of beginnen.
Maar dan heb ik een verklaring voor het single zijn. :+ En nee, ik vind het heerlijk, de pil geeft me zo veel vrijheden dat stoppen geen issue is. Geen hoofdpijn, niet ziek zijn, enz. Dan maar geen man. Maar asexueel is gewoon een andere geaardheid en daar draagt de pil weer niet aan bij. Want ik ben dat altijd al geweest. Sommigen zeggen lager libido te hebben van de pil, maar een geaardheid wordt weer niet beinvloed en ik ben altijd al asexueel geweest, dus dat zit dan wel goed, en ik weet eigenlijk voor 6000% wel zeker dat dat de reden is dat ik geen relatie heb, want het percentage asexuelen is gewoon heel klein, dus als je dan je passende dekseltje wilt tegenkomen is het meer geduld hebben.

Daarnaast is de overgang ook een moment waarop mensen andere feromonen aan gaan maken, dus ook dat zal er mee te maken hebben. En de mens is niet monogaam. Het is gewoon een dier, en wij maken dat het monogaam moet zijn, maar sommigen breken daar toch mee.

Maar liefde wordt gestuurd door feromonen. En er zijn zelfs winkels waar men met geurtjes werkt om de klanten meer te laten kopen. Het zal misschien echt wel werken.

Een ander punt is dat sommigen van zichzelf zo'n afschuwelijke lichaamsgeur hebben dat je daarom al nooit een klik zult hebben. Dit heb ik ook wel gehad met bepaalde mensen.